blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
köp en mazda 323f, rätt pigg och går satans så billigt.. ägde en för 4 veckorsen.. smällde den tyvärrrrrr
burner skrev:Ingen Saab alltså, men denna kan ändå vara värd att kanske åka och titta på ?
9000 Turbo 93'a ?
Med 147 kw så blir den ganska så kul att köra och du slipper bli avhängd av någon BMW 328 eller liknande.
Pruta lite och du är nere på 45000kr
http://www2.blocket.se/view/2518921.htm?l=0&c=1&city=0
Chrille skrev:Jag är på gång med att skaffa en lite seriösare bil och behöver nu hjälp med att hitta på något kul. Jag har ca 40 att investera och de enda krav jag har är bra skick, hyfsad bränsleekonomi och inte alltför djävla tråkig. Mellanklass eller småbil. Men så är jag hårt hjärntvättad och försöker nu komma ur det. Några förslag?
BMW - Inte en chans. Fula och dyra.
Audi - avskräckande iom dyra delar och traumatiska erfarenheter av just denna bil.
Volvo - hellre ser jag färg torka.
Saab - enda modellen i den prisklassen är väl 9000 och det är en bil som känns lika ekonomisk som ....BMW eller Audi.
Mercedes - nej.
Kvar är alltså japanerna och Opel. Kom med ideer och förslag - för och nackdelar.
Hjälper ni mig inte så köper jag en Ford!!
Jag vet att det här inte är lätt men jag frågar ändå. Något bra förslag...please. Jag försöker hela tiden .....och tittar hela tiden på Ford
sp33dy skrev:Opel Omega 3000 12v/24v, pigg och hyffsat överkomligt utseende för en billig penning, kanske inte den lägsta bensinförbrukningen... men kommer du över ett välskött objekt så blir det fina firren
Blackninja skrev:Vet att du ej gillade audi men Audi 80 e en billig bil, drar knappt nåt med liten motor, samt galvad kaross som håller rosten borta. Tysk kvalitet är bra inte så dyrt som många tror heller
Coola Ola skrev:Skoda Felicia är en ful bil som är tråkig att köra men den är väldigt billig i drift o kostar inte mycket begagnad. Verkar inte vara speciellt mycket som går sönder heller.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |