Skippa små radfyror om du ska pendla, annars hatar du snart allt som har med motorcyklar att göra.
Här måste du förklara problemet.
Skippa små radfyror om du ska pendla, annars hatar du snart allt som har med motorcyklar att göra.
Jag har också provkört Street Triple och den var som FZ6 men bättre på allt, utom sadeln. Känslan var samma: för lite oumph. För lite GAAH när man vred på gasen
Har kikat runt på några vtr men vad är en rimlig gräns på miltal? Hur länge håller dem? Var går gränsen för när man bör undvika att köpa? Undrar rent generellt oavsett hoj. Är 5000mil, 7000mil för mycket?
Gjorde även min hemläxa och läste på om just VTR. Mycket positiv läsning men tanken var liten och bränsleförbrukningen ovanligt hög. Va så länge sedan som jag åkte hoj men vad är en rimlig bränsleförbrukning?
Jag har tidigare haft cbr600, ninja600 och cbr954. Har för mig att den sistnämnda surplade i sig omkring litern per mil. Men jag var väldigt gasglad då också
Jag har inte lika bra koll längre som förr, tack för alla svar som jag hittills har fått!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|