Hjälp!

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Nu har jag major problem. Jag ser inga biler överhuvudtaget på skärmen. Kan någon förklara för mig hur i hela friden jag ska göra. ( Har redan varit inne på Internet Options, lilla rutan med "show pictures" är markerad) Jag kan inte komma på vad som har hänt.

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zormin skrev:
IE får tuppjucket Orvar ibland. Starta om datorn...

Jo, jag vet. Tack för att du försöker hjälpa mig. Men det har varit så här i 2 dagar nu och jag börjar bli smått irriterad eftersom jag inte kommer på vad det är.

Räcerman

Ställer dumma frågor
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC
Brukar bli sådär på jobbet ibland och då funkar det att tömma temporary internet files.

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Räcerman skrev:
Brukar bli sådär på jobbet ibland och då funkar det att tömma temporary internet files.

det fungerade tyvärr inte det heller. Tack ändå.

Någon annan som har en idé?

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Tråkigt, det har alltid funkar att boota om för mig.

Nu sökte jag lite på Google och upptäckte att du tydligen inte var ensam med detta. Kolla detta! Där finns några andra tips du kan testa om det inte funkar med vad Basse skrivit.

räserkyckling

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bulldog
Känner mig lite paranoid nu. Är också drabbad av samma sak o har läst om flera som har samma fel. Är det något tröttsamt virus måhända?
Kan ju tillägga att de avancerade haxxortrixen : starta om datorn o tömma temp-mappen inte funkar.

Knubblo

Lev nu, dö sen
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
GSX-1300BK (B-King)
Inge virus men du kollar uppenbarligen inte så ofta på windows update där dom har en fix för just detta fel.

Snabbval finns i IE.

/Knubblo

räserkyckling

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bulldog
Knubblo skrev:
Inge virus men du kollar uppenbarligen inte så ofta på windows update där dom har en fix för just detta fel.

Snabbval finns i IE.

/Knubblo

2 problem då bara. Använder windows ME o det verkar bara finnas update för 95/98/2000/NT.
Sen den här lilla meningen är himla tråkig tycker jag :"Note. You must be running a validly licensed Windows operating system to access the Windows Update Web site."

Spelar ingen roll nu. Jag använder Mozilla Firebird som webbläsare istället.

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Tack alla ni som ville hjälpa. Jag installerade om IE, för till slut så lade hela webbläsaren av och jag antar att det var något annat fel också. Nu fungerar allt som det ska igen.

Tack igen :tummenupp