Hjälp !!!!!!

lillen81

försöker lära mig
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
numer en fireblade -00
Tja jag behöver hjälp ....
Insåg nu när jag ställde på min hoj att jag har körförbud på den . :huvet
missade att besiktiga i höstas. :huvet ...... Nu har jag beställt en tid att besikta... men jag måste hinna byta mitt framdäck innan tis 0730 jobbar på måndag ... Någon som har kunskap/utrustning för att byta/balansera ett framdäck som kanske skulle kunna hjälpa mig i helgen med mitt delikata problem ? :Bugar Kan gärna bjuda på en bullpåse eller 3... vore evigt tacksam .. Vill ju ut o gasa nu :(

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Byta däck

lillen81 skrev:
missade att besiktiga i höstas. :huvet ...... Nu har jag beställt en tid att besikta... men jag måste hinna byta mitt framdäck innan tis 0730 jobbar på måndag ... Någon som har kunskap/utrustning för att byta/balansera ett framdäck som kanske skulle kunna hjälpa mig i helgen med mitt delikata problem ? :Bugar Kan gärna bjuda på en bullpåse eller 3... vore evigt tacksam .. Vill ju ut o gasa nu :(

Du kan ju alltid kolla med Marcus på Sundsvalls Gumiverkstad han brukar inte va omöjlig när det gäller Mc däck.

lillen81

försöker lära mig
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
numer en fireblade -00
Tomasol skrev:
Har du fälgen lös kanske jag kan fixa det...

Det vore ju hur sjysst som helst. ska försöka hitta nåt ställe att hänga upp den på .. hur får jag tag på dig i såna fall om jag inte löser det på annat sätt ?? :Bugar

#47 ss600

Marcus Lindström
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar..
lillen81 skrev:
-japp jag hjälper dig, om du lämnar in däcket på måndag fm.då kan du få det på ef. mvh marcus lindström på sundsvalls gummiverkstad

lillen81

försöker lära mig
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
numer en fireblade -00
#47 ss600 skrev:
-japp jag hjälper dig, om du lämnar in däcket på måndag fm.då kan du få det på ef. mvh marcus lindström på sundsvalls gummiverkstad

sjysst. ska kolla vad som händer. :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...