Tellan skrev:2382441Mobbing
Inte då!
De är bara så otroligt avundsjuka och har så sanslöst händelsefattiga liv. Ha medlidande med dem!
Tellan skrev:2382441Mobbing
Åh, när börjar det?TinaTjejen skrev:2380248Sätt nu på de där och så kommer du till Pepparroten på söndag
8:00KalleNorton skrev:2382838Åh, när börjar det?
Kamikaze kid skrev:2381653Får man inte pilla på dig alltså?
Titania skrev:2382036Gaaaaaaaaa!!! :scared:
Nå, fingerfärdig var han och utförandet var helt till belåtenhet. Använde styrka när det behövdes och lite pillipill när så erfordrades!
För att svara på trådens topic då: Tellan är en hjälte! Bara så att ni vet menar jag. *nickar*
Tack för "hjälpen" Tellan!
Dr.Bike skrev:2383563Menar du mer än vanligt? Eller vill du pilla på ett annat sätt?!
Är du verkligen intresserad eller är du bara sugen på att jag ska sätta upp dig på min "att (ut-)nyttja"-lista? Okejrå, jag är generös.Dr.Bike skrev:2383563
Jahaaa.... Och kraschpuckarna... hur gick det med dem?
Titania skrev:2384488Är du verkligen intresserad eller är du bara sugen på att jag ska sätta upp dig på min "att (ut-)nyttja"-lista? Okejrå, jag är generös.
Ah! Listan börjar se klart trivsam ut, en KK och en doktor.. *visslar*
Mäh!!! Försöker du få mig att framstå som en fallen kvinna? *surar*Dr.Bike skrev:2385019Ännu har jag inte förstått av din redogörelse, huruvida ni fokuserade på "hjälp" eller kraschpuckar!?
Har kraschpuckarna ens varit ute ur sina förpackningar?
Som min gamle mattelärare sa om en redovisning utan att man kom fram till svaret: Snömos!
Tellan: Om du LER nästa gång vi ses, så vet jag....
Titania skrev:2385303Mäh!!! Försöker du få mig att framstå som en fallen kvinna? *surar*
Förresten... vem var det som kastade ur sig snömosdravlet? :misstänksamklementin: (retorisk fråga) Svaret: DU! Vilket innebär att din kommentar till Tellan visar att du ingenting vet, om nåt!
I edukativt syfte flyttar jag upp dig till första plats på (ut-)nyttjande-listan så att du får erfara "learning by doing". Se detta som ett bevis på min ytterst goda vilja och omtanke om mina medmänniskor. :moderteresaflino:
Titania skrev:2385303moderteresaflino:
ehhh... krashpuckarna jkljoij fdjkl fidbnmfkd iouoi6786 uiuo joljfsd jlkki iuoiutyure ddf hbger. Så nu vet du!
nu var det ju katten som mixtrade med datornReDan skrev:2385685Du har läst sportrhoj.com's regler om att inte posta alkoholiserad va ; )
Vadå återkomma? Vill du också bli min mek?Jayhawk skrev:2387864Tjena Titania!
Jag tänkte återkomma till de där kraschpuckarna ett ögonblick. =) Först en fråga: baby-ninja..vad är det för nån?
Det är en USA grej att 'ninja' vissa modellerJayhawk skrev:2387864Tjena Titania!
Jag tänkte återkomma till de där kraschpuckarna ett ögonblick. =) Först en fråga: baby-ninja..vad är det för nån?
Titania skrev:2388059Vadå återkomma? Vill du också bli min mek?
Du har också en Baby-ninja! Låt mig gissa... en gul?
Jayhawk skrev:2388081Hehe..det verkar ju redan fixat så bra.. =)
OK, då pratar vi samma sak..tänkte fixa egna..vet du möjligen bultstorlek på rak arm..och om det fanns förberett för sådana?
Titania skrev:2388103Näe, ingen aning. Men alla erfoderliga hål fanns där de skulle och det som skulle stoppas in i hålen tog Tellan fram (ur låddan).
Du får komma ut till Pepparroten på söndag och kolla hur det sitter och ser ut.
Jayhawk skrev:2388128Ok. Ska se om jag oxå har nåt passande i låddan!
Låter bra, jag ska försöka komma dit. Annars på måndag kväll?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari