Skulle tro att du väldigt snart får rådet att köpa en äkta R1 från 1998.
Ska det övningsköras med tajt budget kan jag rekommendera Yamahas XJ-modeller eller Hondas CB utan R.
Bland många andra såklart.
Varför ska hon köpa en moppe för? Om hon ska ta mc kort och även har ambitioner för att börja köra bana och tävla så är det självklara valet är en r1 mellan 98 och 01! Jag själv övningskörde på en r1 och kan inte säga något annat än att det var den perfekta hojen för att ta mc kortet med!
Varför ska hon köpa en moppe för? Om hon ska ta mc kort och även har ambitioner för att börja köra bana och tävla så är det självklara valet är en r1 mellan 98 och 01! Jag själv övningskörde på en r1 och kan inte säga något annat än att det var den perfekta hojen för att ta mc kortet med!
Ja, folk påstår att jag börjar från fel håll, men jag förstår inte vad de pratar om. Man kör väl i alfabetisk ordning, för sjutton!
Klart man gjorde, man fick ju inte köra bil vid 16 års ålder...Så du tar hojkort innan bilkörkort? helt klart intressant
Klart man gjorde, man fick ju inte köra bil vid 16 års ålder...
Klart man gjorde, man fick ju inte köra bil vid 16 års ålder...
Fast när man är 26 så tycker folk att det är rätt konstigt att man inte har körkort över huvud taget.
"Karln"? Jag vill å det bestämdaste påpeka att jag minsann inte är någon karl!
Men tack för välkomnandet
Snelhest "varnade" mig för det här
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring