OKej, så här ligger det då till...Nej, man tittar på kalle anka sen öppnar man paket, har du INGEN självdiciplin pojkspoling?
:
du ör nbog den första tjejen ever att önska sig en locktång, fan alla vill u ha platttänger
Så först plattar du ut det och sen lockar du det?Ahah jag måste ha varit snäll iår för jag fick också:
Ccm underställ + strumpor av samma märke
Vegetarisk Kokbok + Kakkokbok
2 Huvtröjor
Salladsbestick
Halsskydd
Jeans
Smycken
+ ragg på julfesten efteråt
Men en sån har jag ju redan, daah
Hej, jag heter Hannes. Jag är bortskämdBara jag som tycker det är tråkigt att få pengar?
Igår fick jag säsog 1 och 2 av prisonbreak, en bom som hette "manligt"va), wakeboardhandskar, en fotobok- flera hundra sidor med skidfoton, en beer bong av min bror, ett presentkort hos KTM-återf.
Men sen har jag iof den senaste veckorna fått en Valio-lappy, resa till österrike betalt, étt 4 gigs extreme 4-minneskort, plus att pappa paya 10K på en kamera
Det roliga va att jag vtycket alla andra va sjukt bortskämda som sa att dem fick 7K osv, men sen när jag skrev så kom jag ju på att man kunde räkna datorn, och att pappa betalde på kameran som julklapp, och sen så hade ju morfar sagt att han skulle betala mitt boende i österrike, så de va en del endå, men inte många "julklappar" igårHej, jag heter Hannes. Jag är bortskämd
Iofs är man själv intemycket bättre
Jag fick strumpor, tröjjor och kallfreser, en skål och lite muggar, någon tidning/bok och lite pengar.Det roliga va att jag vtycket alla andra va sjukt bortskämda som sa att dem fick 7K osv, men sen när jag skrev så kom jag ju på att man kunde räkna datorn, och att pappa betalde på kameran som julklapp, och sen så hade ju morfar sagt att han skulle betala mitt boende i österrike, så de va en del endå, men inte många "julklappar" igår
Va fick du då?
Det roliga va att jag vtycket alla andra va sjukt bortskämda som sa att dem fick 7K osv, men sen när jag skrev så kom jag ju på att man kunde räkna datorn, och att pappa betalde på kameran som julklapp, och sen så hade ju morfar sagt att han skulle betala mitt boende i österrike, så de va en del endå, men inte många "julklappar" igår
Va fick du då?
Ja klagar absolut inte heller!Jag fick strumpor, tröjjor och kallfreser, en skål och lite muggar, någon tidning/bok och lite pengar.
Inget avancerat alltså, men jag klagar inte
Precis, det är som när fassan betalade min mc, alla bara "öhhh, bortskämda unge". Men han får ju tillbaks pengarna när man säljer och jag betalar mellanskillnaden..Ja klagar absolut inte heller!
Blev riktigt glad för datorn, och sen så får ju pappa tillbaka sina pengar för kameran när den ska säljas, så det är inte så mkt som det låter, men bara datorn hade vatt tillräckligt
Så först plattar du ut det och sen lockar du det?
en kol bit!
Har inte fått något från släkten eller päronen än så.
hittils är det sidi crossfire, 700 i kontanter (vägatlas där syrran hade lagt ett kuvert märkt, in case of emergensy mrd pengar i över örebro, jefla pik )
uppdraget sjukt roligt (från julklappsbyte där det max fick kosta 100 kr)
en tråkig skämtbok.
lr hur, vafan att få 5k eller mer på julafton är fan överdrivetfan vilka ekonomiska lyft alla har på julafton då
komplett verktygssats till det mesta
metallica "neonskylt"
kläder
.. och lite annat
Jo, fast det som kostar sen när man väl äger den är ju bensinen (iallfall när det gäller bil) och reservdelar. Men sånt ska man fan betala själv.. Nån gång måste man ju växa upp.Precis, det är som när fassan betalade min mc, alla bara "öhhh, bortskämda unge". Men han får ju tillbaks pengarna när man säljer och jag betalar mellanskillnaden..
Sjysst deal iaf
Har aldrig förstått dom som klagar över detta, sålänge man fixar mellanskillnaden är det ju som ett vanligt lån.Precis, det är som när fassan betalade min mc, alla bara "öhhh, bortskämda unge". Men han får ju tillbaks pengarna när man säljer och jag betalar mellanskillnaden..
Sjysst deal iaf
Folk är korkadeHar aldrig förstått dom som klagar över detta, sålänge man fixar mellanskillnaden är det ju som ett vanligt lån.
Folk är korkade
lr hur, vafan att få 5k eller mer på julafton är fan överdrivet
jag fick 3 men då hade jag in önskat mig något annat än det, och fick inte mycket mer än så häller :´hmm
Är väl så...Folk är korkade
mm eller som jag som får arbeta av såna skulder med roliga saker som kratta löv måla hus lägga om tak dra el.. iof för 100kr/h men mina 2 hjulingar har totalt KOSTAT mig 700 timmars arbete... har ca 100 kvar men det lägs på sommarhuset i sommar.Har aldrig förstått dom som klagar över detta, sålänge man fixar mellanskillnaden är det ju som ett vanligt lån.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|