Hjulklappstråden 2007

DanielJ

Ny medlem
Gick med
25 May 2007
Hoj
-
fan vilka ekonomiska lyft alla har på julafton då :3freak

komplett verktygssats till det mesta
metallica "neonskylt"
kläder
.. och lite annat

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Nej, man tittar på kalle anka sen öppnar man paket, har du INGEN självdiciplin pojkspoling?:mad:
OKej, så här ligger det då till...

Småklappar --> Käka med släkten --> Kalle --> Riktiga klappar --> Riktig mat --> Spel

Kompletterade för övrigt med en momentnyckel (på tiden :)) och en ny mobil. Fick en som hette W660i, är det nåt att ha? :va Ska in och kolla vad det finns för andra när affärerna öppnas.

Och alla som har släktingar/syskon runt 8-10 år måste ju hålla med om att det är riktigt kul att kolla på när de ivrigt sliter upp paket efter paket efter paket, och tillslut ger sig på det där stora som ser så fiiint ut. När sedan allt är klart ser dom sådär överdrivet glada ut. :julanda :)

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Ahah jag måste ha varit snäll iår för jag fick också:
Ccm underställ + strumpor av samma märke
Vegetarisk Kokbok + Kakkokbok
2 Huvtröjor
Salladsbestick
Halsskydd
Jeans
Smycken

+ ragg på julfesten efteråt :brynad

:
du ör nbog den första tjejen ever att önska sig en locktång, fan alla vill u ha platttänger:hihi

Men en sån har jag ju redan, daah ;)

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ahah jag måste ha varit snäll iår för jag fick också:
Ccm underställ + strumpor av samma märke
Vegetarisk Kokbok + Kakkokbok
2 Huvtröjor
Salladsbestick
Halsskydd
Jeans
Smycken

+ ragg på julfesten efteråt :brynad

Men en sån har jag ju redan, daah ;)
Så först plattar du ut det och sen lockar du det?
en kol bit!

Har inte fått något från släkten eller päronen än så.
hittils är det sidi crossfire, 700 i kontanter (vägatlas där syrran hade lagt ett kuvert märkt, in case of emergensy mrd pengar i över örebro, jefla pik :hihi)
uppdraget sjukt roligt (från julklappsbyte där det max fick kosta 100 kr)
en tråkig skämtbok.

Last edited:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Bara jag som tycker det är tråkigt att få pengar?

Igår fick jag säsog 1 och 2 av prisonbreak, en bom som hette "manligt":)va), wakeboardhandskar, en fotobok- flera hundra sidor med skidfoton, en beer bong av min bror, ett presentkort hos KTM-återf.

Men sen har jag iof den senaste veckorna fått en Valio-lappy, resa till österrike betalt, étt 4 gigs extreme 4-minneskort, plus att pappa paya 10K på en kamera:)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Bara jag som tycker det är tråkigt att få pengar?

Igår fick jag säsog 1 och 2 av prisonbreak, en bom som hette "manligt":)va), wakeboardhandskar, en fotobok- flera hundra sidor med skidfoton, en beer bong av min bror, ett presentkort hos KTM-återf.

Men sen har jag iof den senaste veckorna fått en Valio-lappy, resa till österrike betalt, étt 4 gigs extreme 4-minneskort, plus att pappa paya 10K på en kamera:)
Hej, jag heter Hannes. Jag är bortskämd :)

Iofs är man själv intemycket bättre :hihi

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Hej, jag heter Hannes. Jag är bortskämd :)

Iofs är man själv intemycket bättre :hihi
Det roliga va att jag vtycket alla andra va sjukt bortskämda som sa att dem fick 7K osv, men sen när jag skrev så kom jag ju på att man kunde räkna datorn, och att pappa betalde på kameran som julklapp, och sen så hade ju morfar sagt att han skulle betala mitt boende i österrike, så de va en del endå, men inte många "julklappar" igår:)

Va fick du då?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Det roliga va att jag vtycket alla andra va sjukt bortskämda som sa att dem fick 7K osv, men sen när jag skrev så kom jag ju på att man kunde räkna datorn, och att pappa betalde på kameran som julklapp, och sen så hade ju morfar sagt att han skulle betala mitt boende i österrike, så de va en del endå, men inte många "julklappar" igår:)

Va fick du då?
Jag fick strumpor, tröjjor och kallfreser, en skål och lite muggar, någon tidning/bok och lite pengar.

Inget avancerat alltså, men jag klagar inte :)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07

Va fick du då?

Iof, jag fick ju en bil med. Den ska dock delas med syrran men endå. Dom betalar även mina sälenresor som för tillfället ligger på drygt 5k och snart 8-9k.
Synd bara att det känns som man tackar dom för lite :(

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Jag fick strumpor, tröjjor och kallfreser, en skål och lite muggar, någon tidning/bok och lite pengar.

Inget avancerat alltså, men jag klagar inte :)
Ja klagar absolut inte heller!

Blev riktigt glad för datorn, och sen så får ju pappa tillbaka sina pengar för kameran när den ska säljas, så det är inte så mkt som det låter, men bara datorn hade vatt tillräckligt:)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Ja klagar absolut inte heller!

Blev riktigt glad för datorn, och sen så får ju pappa tillbaka sina pengar för kameran när den ska säljas, så det är inte så mkt som det låter, men bara datorn hade vatt tillräckligt:)
Precis, det är som när fassan betalade min mc, alla bara "öhhh, bortskämda unge". Men han får ju tillbaks pengarna när man säljer och jag betalar mellanskillnaden..

Sjysst deal iaf :)

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Så först plattar du ut det och sen lockar du det?
en kol bit!

Har inte fått något från släkten eller päronen än så.
hittils är det sidi crossfire, 700 i kontanter (vägatlas där syrran hade lagt ett kuvert märkt, in case of emergensy mrd pengar i över örebro, jefla pik :hihi)
uppdraget sjukt roligt (från julklappsbyte där det max fick kosta 100 kr)
en tråkig skämtbok.

Ja fattar inte`?

fan vilka ekonomiska lyft alla har på julafton då :3freak

komplett verktygssats till det mesta
metallica "neonskylt"
kläder
.. och lite annat
lr hur, vafan att få 5k eller mer på julafton är fan överdrivet :gnissla

jag fick 3 men då hade jag in önskat mig något annat än det, och fick inte mycket mer än så häller :´hmm

Precis, det är som när fassan betalade min mc, alla bara "öhhh, bortskämda unge". Men han får ju tillbaks pengarna när man säljer och jag betalar mellanskillnaden..

Jo, fast det som kostar sen när man väl äger den är ju bensinen (iallfall när det gäller bil) och reservdelar. Men sånt ska man fan betala själv.. Nån gång måste man ju växa upp.

Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03

Har aldrig förstått dom som klagar över detta, sålänge man fixar mellanskillnaden är det ju som ett vanligt lån. :va

DanielJ

Ny medlem
Gick med
25 May 2007
Hoj
-
Folk är korkade :mattias

eller avundsjuka för att dom aldrig fick den möjligheten :rolleyes::huvet

lr hur, vafan att få 5k eller mer på julafton är fan överdrivet :gnissla

jag fick 3 men då hade jag in önskat mig något annat än det, och fick inte mycket mer än så häller :´hmm

jag inkasserade inte i närheten så mkt som 3k, men begär inte det heller. man är ju glad för vad man får :)

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Tja, fick lite parfym, 5000:-, random mp3spelare från elgiganten och en usb-hubb som ser ut som en traja-motor...

Pengarna skulle gå till skoter, men nu har familjen bestämt sig för att ha kvar den gamla (efter att jag grundligt servat, tvättat, polerat och waxat den) så jag får slita arslet av mig ett helt år till för att få råd med skoterjäveln jag vill ha....

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
själv så fick jag:
en sony ericsson p1i:yoparty :tummenupp
5000 kr till möbler och flyttahemifrånsaker!:yoparty
en kökskniv:)
en vattenkokare:hihi
en smörgåsgrill:näsblod
en låda full med kastruller, stekpannor, slevar, vispar och sånt där:rolleyes:
lite mc-böcker:)
och en massa kläder;)

ganska lyckat år:D

sen så fick jag även ett "lån från mig själv" beviljat nu inför min flytt:) alltså, jag får ta lite pengar från mitt sparkonto att köpa möbler och dylikt för:) stooor stereo och ps3, here i come!:yoparty :D

Bifogat

• sony-ericsson-p1.jpg
    sony-ericsson-p1.jpg
    56.5 KB · Visningar: 66

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Har aldrig förstått dom som klagar över detta, sålänge man fixar mellanskillnaden är det ju som ett vanligt lån. :va
mm eller som jag som får arbeta av såna skulder med roliga saker som kratta löv måla hus lägga om tak dra el.. iof för 100kr/h men mina 2 hjulingar har totalt KOSTAT mig 700 timmars arbete... har ca 100 kvar men det lägs på sommarhuset i sommar.:huvet

Men nej det är JÄTTE EXTREMT bortskämt man kan inte se det så att det skulle kosta 400 kr/h att ta dit nån som gör det så egentligen går alla plus.

Förfan skit i en hink surkukar.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...