Japp som i rubriken så har det vänstra hjullagret gått i kras
Hade precis bytt insugnings platt och satta ner den på marken. Också ramla en kula ner på marken.
rucka lite på hojen och hjulet stod stilla men hojen gunga som fan.
Precis när jag skulle ut o prova fram munstycken till mitt jolly och öppna filter.
Plocka av hjulet och det va bara 2 kulor kvar. Helt slut!
Jag märkte innan jag plocka ner den att det vibrerade bak ifrån ibland.
Men det gick över när jag va på väg hem fårn skolan.
Men det var ju verkligen inte något tillfälligt.
Och två frågor. Mitt drev satt löst, det gick att vicka på lite alltså vicka i alla riktningar. Dom där "Skrovarna" Sitter löst. (Bild Nr3) Ska det vara så?^
Tror ni hela mitt hjul e slut? Det är fint i banorna där lagrerna ligger men inte längre in. och vad heter den tjocka pinnen som axeln går igenom? som ligger mellan lagerna. (Den på bilden)
Tack för mig.
Hade precis bytt insugnings platt och satta ner den på marken. Också ramla en kula ner på marken.
rucka lite på hojen och hjulet stod stilla men hojen gunga som fan.
Precis när jag skulle ut o prova fram munstycken till mitt jolly och öppna filter.
Plocka av hjulet och det va bara 2 kulor kvar. Helt slut!
Jag märkte innan jag plocka ner den att det vibrerade bak ifrån ibland.
Men det gick över när jag va på väg hem fårn skolan.
Men det var ju verkligen inte något tillfälligt.
Och två frågor. Mitt drev satt löst, det gick att vicka på lite alltså vicka i alla riktningar. Dom där "Skrovarna" Sitter löst. (Bild Nr3) Ska det vara så?^
Tror ni hela mitt hjul e slut? Det är fint i banorna där lagrerna ligger men inte längre in. och vad heter den tjocka pinnen som axeln går igenom? som ligger mellan lagerna. (Den på bilden)
Tack för mig.