Chris Ash
Kapten Gars
Jorrd skrev:Respekt? Kan det köpas?
Ja, tyvärr.
Jorrd skrev:Respekt? Kan det köpas?
Skulle aldrig hamna i den situationen eftersom jag inte köpt en lottjävel i hela mitt livvalmers skrev:Den som kan tacka nej till en Lotto-vinst på låt säga fem miljoner kronor, kan trovärdigt hävda att pengar inte är allt.
Chris Ash skrev:Ja, tyvärr.
Jorrd skrev:Då vill jag köpa ett lass! Vad är kilopriset? Leveranskostnader?
Det är skillnad på "respekt" och respekt. Har ett par vänner som är rätt välbärgade, nu har jag känt dem sen vi var barn men när de började tjäna pengar på riktigt dök det upp fler "vänner" fort som fan, folk man inte sett på flera år ringer "Tjena polaren, minns du mig? Vi gick på dagis tillsammans"
Rik & frisk = lycka, du saknar bägge dessa parametrar.valmers skrev:Exakt, allt annat är skitsnack. Jag vill ha money for nothing and chicks for free.
Alltså är jag olycklig. Fan.GSXR1100R skrev:Rik & frisk = lycka, du saknar bägge dessa parametrar.
Pengar är inte allt, följande går inte att köpa, fyll på listan.valmers skrev:Alltså är jag olycklig. Fan.
1. TalangGSXR1100R skrev:Pengar är inte allt, följande går inte att köpa, fyll på listan.
Formel 1-förare måste vara väldigt fina människor, eftersom nästan alla har en modellskönhet som flickvän/fru. Skönheten kommer ju som bekant inifrån.Jorrd skrev:3. Kärlek (sex går, men kärlek?)
gladh skrev:Villee, jag tyckar att du ska be om råd från någon. Kanske från nåt forum på nätet där villt främmande människor, som ser till vad ditt bästa är, kan ge dig goda råd. Jag vet, varför inte ett motorcykelforum där hälften är så små att de inte kommit i närheten av pengar (annat än på veckobasis) och den andra hälften har som hobby att slänga ut enorma summor på försäkring, plast, olja och tillbehör bara för att känna kännslan att tugga adrenalin på en liten skymd asfaltsväg i minst 220km/h.
Där, just där får du de bästa råden
gladh
von reisen skrev:Fattar inte riktigt dilemmat, har du fått pengarna (utan inbyggda villkor) så är dem dina. Att bums handla upp pengarna verkar inte genomtänkt. IMHO
valmers skrev:Formel 1-förare måste vara väldigt fina människor, eftersom nästan alla har en modellskönhet som flickvän/fru. Skönheten kommer ju som bekant inifrån.
CalleE skrev:Någon har varit snäll mot dig och sett till att du har en buffert mot "verkligheten". Var glad för det och nyttja dem klokt, att handlöst springa iväg och investera i nöjen och lyx är kanske inte det bästa?
Visserligen kan du ju sätta guldkant på tillvaron och använda lite av pengarna för att se till så att datorn du köper har lite mer lull och stereon lite mulli...
Men att direkt handla upp allt, det verkar överilat bara för att du "kunde"...
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |