Hmm, newbie på denna sajt =D

sirmiro

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Saknas pga ekonomi. =(
Okej, fanns en hel forumdel för första posten så jag kan väl säga lite om mig själv:

Namn: Micke Rosencrantz

Ålder: 19 (om 3veckor)

Kör: Honda NSR125R -91

Biografi: Växte upp i depån där min far raceade med en 4hjulig Mazda RX7 i slutet av 80talet, när jag sedan blev äldre (läs ca 2år) fick jag en cross och något år senare även en gokart. Vid 9års ålder fick jag en tävlings gokart då jag ville hålla benen hela (vilket är vanligare på slät asfalt än guppigt grus). När jag blev 16 byttes karten mot en TZR125 (moppe ville jag inte ha). Yamahan såldes efter ett år och en Honda NSR införskaffades, och det är den jag har kvar.
Tar till sommarn studenten som pilot och naturvetare...

Bor: utanför Västerås

Övrigt: fråga... =D

mvh//Micke

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a
Välkommen!

Som du säkert vet så är det livsfarligt att köra nåt motordrivet i Västerås, ligger poliser i vart enda hörn och letar fel. Men som sagt, vet du säkert redan...

Och du, försök inte lämna SH sen, det är omöjligt...
Det är ett gift som inte regeringen förbjudit än. :hihi

JMF

rookie
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
zx7r
man får väl säga välkommen då.
och om du hittar info ang hjälmlackeringen så PM:a gärna mig och länka eller tala om vad du kommit fram till
//Micke

sirmiro

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Saknas pga ekonomi. =(
Blomquist #14 skrev:
Välkommen!

Som du säkert vet så är det livsfarligt att köra nåt motordrivet i Västerås, ligger poliser i vart enda hörn och letar fel. Men som sagt, vet du säkert redan...

Och du, försök inte lämna SH sen, det är omöjligt...
Det är ett gift som inte regeringen förbjudit än. :hihi

Har upptäckt polisen... De har stoppat mig i bilen, men jag har varit tillräckligt vaksam att köra sakta när de var bakom...
Men jag har klarat 2år MC i "byn" hittills... :D hoppas det går längre bara...

Hmm, efter att ha varit här ett par dagar så inser jag att jag fastnat här och zatzy.com kommer längre ner i min lista för varje dag... =P

Ang. hjälmen vet jag att man ska lacka med vattenbaserad färg och att det är mycket tveksamt om man får det... Fanns nån lag, :huvet även om den inte kom upp här... =/ Men va fan... =P Sitter man på en hoj bryter man ju endå MINST lagen om hastighet, så det är nog lugnt... :crash

mvh//micke

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...