Nyteknik skrev:
Fredde kallas ju inte för McCoy för intet! En del kanske inte vet att han var påtänkt som förare för WCM i MotoGP? Men de valde Burns istället. Trist!Chris Ash skrev:Neil Hodgson kanske överraskar mig men för mig är han "ingen vinnartyp", som Björn Brander hade sagt. Han ligger "in the middle of the pack" om vi snackar GP-förare och förra året hade han ingen konkurrens första halvan av säsongen eftersom Xaus var upptagen med att spela apa ute i spenaten. Under andra halvan var han ,trots det bästa materialet, ivrig uppvaktad av både privatförare och någon radfyra.
Synd att folk glömmer så jävla lätt. Det var bara ett drygt år sen Garry satte YZR500:an på andra plats i kvalet på Phillip Island. Killen kan köra fortfarande och han kommer att visa det i år. Tyvärr är han lika skadebenägen som Watz och det ser jag som det enda som kan stoppa hans VM-titel 2004.
Chris Ash skrev:Neil Hodgson kanske överraskar mig men för mig är han "ingen vinnartyp", som Björn Brander hade sagt. Han ligger "in the middle of the pack" om vi snackar GP-förare och förra året hade han ingen konkurrens första halvan av säsongen eftersom Xaus var upptagen med att spela apa ute i spenaten. Under andra halvan var han ,trots det bästa materialet, ivrig uppvaktad av både privatförare och någon radfyra.
Synd att folk glömmer så jävla lätt. Det var bara ett drygt år sen Garry satte YZR500:an på andra plats i kvalet på Phillip Island. Killen kan köra fortfarande och han kommer att visa det i år. Tyvärr är han lika skadebenägen som Watz och det ser jag som det enda som kan stoppa hans VM-titel 2004.
Nyteknik skrev:Är McCoy skadebenägen?![]()
Chris Ash skrev:Bor du i en grotta eller?
McCoy hade två säsonger som mer eller mindre pajades av skador.
Nyteknik skrev:Grotta?![]()
Undrar bara vad vi har sett som gör McCoy ovanligt skadebenägen?
Chris Ash skrev:Han är för övrigt skadad nu igen....
Nyteknik skrev:Snowboard?
Chris Ash skrev:Motard....
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |