Hodgson mer "star status" än McCoy.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Nyteknik skrev:
Vad f-n yrar de om på denna site?!

Neil Hodgson har mer "star status" än McCoy. :dummer

Neil Hodgson kanske överraskar mig men för mig är han "ingen vinnartyp", som Björn Brander hade sagt. Han ligger "in the middle of the pack" om vi snackar GP-förare och förra året hade han ingen konkurrens första halvan av säsongen eftersom Xaus var upptagen med att spela apa ute i spenaten. Under andra halvan var han ,trots det bästa materialet, ivrig uppvaktad av både privatförare och någon radfyra.

Synd att folk glömmer så jävla lätt. Det var bara ett drygt år sen Garry satte YZR500:an på andra plats i kvalet på Phillip Island. Killen kan köra fortfarande och han kommer att visa det i år. Tyvärr är han lika skadebenägen som Watz och det ser jag som det enda som kan stoppa hans VM-titel 2004.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Chris Ash skrev:
Neil Hodgson kanske överraskar mig men för mig är han "ingen vinnartyp", som Björn Brander hade sagt. Han ligger "in the middle of the pack" om vi snackar GP-förare och förra året hade han ingen konkurrens första halvan av säsongen eftersom Xaus var upptagen med att spela apa ute i spenaten. Under andra halvan var han ,trots det bästa materialet, ivrig uppvaktad av både privatförare och någon radfyra.

Synd att folk glömmer så jävla lätt. Det var bara ett drygt år sen Garry satte YZR500:an på andra plats i kvalet på Phillip Island. Killen kan köra fortfarande och han kommer att visa det i år. Tyvärr är han lika skadebenägen som Watz och det ser jag som det enda som kan stoppa hans VM-titel 2004.
Fredde kallas ju inte för McCoy för intet! En del kanske inte vet att han var påtänkt som förare för WCM i MotoGP? Men de valde Burns istället. Trist!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Chris Ash skrev:

Är McCoy skadebenägen? :va

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
McCoy är inte jämn nog i resultaten. Han kommer aldrig att bli världsmästare i MotoGP, kanske i WSB. Detta isf pga default. No stars, see? WSB suger. En massa Ducatis med Pirellidäck... Folkrace är mer spännande.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...