Hoho från Hagfôrs...

_Nemesis_

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
KTM 525 SMR
Hej allesammans, tänkte passa på att presentera mig innan bryter fingrarna (eller nåt annat) :)

35-åring från Hagfôrs i Värmland som inte åkt cross/enduro/motard på ca 10-år men nu köpt en motardutrustad 525 som (jag tycker) går som ett skållat... har dock inte 100% koll på vad som är bra och vad som inte är bra med dessa men efter vad jag förstått så fick jag i alla fall med lite "godis" på köpet såsom 6-vxl låda, Beringer 6-kolvs ok m.m. :yoparty

har även följt med i en hel del trådar under en längre tid så jag har åtminstone sett att "lizzard" kommer från mina hemtrakter samt verkar ha lite koll på KTM så förhoppningsvis har jag iall fall nån i närheten om jag behöver assistans när saker börjar rasa... hehe

nog om detta, nu ska jag försöka leta rätt på "rätt" trådar för de frågor jag redan har om nya motarden...

Last edited:

grewen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2007
Hoj
SpeedTriple 06
Välkommen

Även ja är bor i hagfors! Vet inte om ja sett just dig ute på vägarna. Kan du inte slänga upp lite bilder på hojen? Vore kul att se :tummenupp

_Nemesis_

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
KTM 525 SMR
Välkommen

Även ja är bor i hagfors! Vet inte om ja sett just dig ute på vägarna. Kan du inte slänga upp lite bilder på hojen? Vore kul att se :tummenupp

Tjena grewen! anledningen till att du inte sett mig på vägarna är nog p.g.a att jag insåg ganska snabbt att jag glömt köpa lite saker i samband med hojen... (läs skinnställ samt en hel del skydd... hehe)
Nu är detta införskaffat så vi möts med största sannolikhet nån gång framöver ;)

Tycker förresten att jag känner igen din avatar... undrar om vi inte bor ca 100m från varann...

Bilder på mitt förvärv kommer inom kort.

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...