Hohoho

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Min först post här på SH men har hängt här ett tag och läst lite, kommer från sundsvall 29år gammal snart 30:( jobbar som betonghåltagare har gjort det sen jag gick ur gymnasiet.
Min största hobby hittils har varit bilar och framförallt trimmning:) styling är inget för mig, missuppfatta mig rätt nu det ska vara puts på grejjorna:tummenupp
Har precis sålt mitt senaste bil bygge(200sx S14 på 605hk)och tänkte ge mig in på hoj byggandet för omväxlingen skull, kommer att bli ett streetfighter bygge på en Cbr 900 som kommer att byggas helt från grunden, är min första hoj så det kommer garanterat att bli en massa frågor:)
Jaja nog tjatat om det...kommer att komma upp en projekttråd innom kort.

Om ni vill se mina gammla byggen så kolla in http://200sx.kicks-ass.net/candyman/

Ha d gott i sommarvärmen.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Välkommen. Har för mig att man snegla en del på dina byggen när man själv hade 200:a. Dock så bytte jag till hoj för längesen. Och det har jag aldrig ångrat, finns viss risk att du aldrig kommer tillbaka till 200:a klubben.

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Välkommen. Har för mig att man snegla en del på dina byggen när man själv hade 200:a. Dock så bytte jag till hoj för längesen. Och det har jag aldrig ångrat, finns viss risk att du aldrig kommer tillbaka till 200:a klubben.

Njae tror inte heller att det blir nån fler 200:a efter 5st så börjar man lessna;) men dock väldigt trevliga bilar, kommer nog att trivas här:)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
hello. :hej fighter is the shit :tummenupp

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Välkommen. Jag bygger inga hojar själv, men d är fett kul att följa byggena här! Skoj med en till!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...