Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.

MarcusKarlsson

knegare
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Ingen
Tjo Rolle.
Vädret känns inte så säkert så ja hoppar nog åkning idag, kanske tar ut hojjen och glider lite i stan. Hoppas du hittar någon du vill åka med.

Hoj

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Fyra vikingar trotsade skitvädret och klämda Katrineholm-Rejmyre-Sultans,, en lugn och fin resa.

Fartgalen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Känns just nu som jag inte ska ut i morgon, men är det bra väder så varför inte.

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Kawasaki zzr 1100
Skulle gärna åka med jag oxå, men antingen jobbar jag, å när jag väl e ledig då regnar det,typsikt såå suuurt.:arsele

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Vart åkte ni igår då?
Skulle hängt med, men kom på det försent:rolleyes:

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Vi åkte först till Hävla, där konstaterade vi att mot Norrköping var det regnmoln så vi fortsatte Vingåker - Läppe -Julita (här hade vi db-mätning och Peter dominerade fullständigt. En Twin saknades här!) Hållsta - H-näs - Flen - K-holm.

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Vi åkte först till Hävla, där konstaterade vi att mot Norrköping var det regnmoln så vi fortsatte Vingåker - Läppe -Julita (här hade vi db-mätning och Peter dominerade fullständigt. En Twin saknades här!) Hållsta - H-näs - Flen - K-holm.

Synd att man inte var med då:tungan

Några planer resten av veckan?
Idag tisdag är det väl motortema vid "Mem" isf.
Imorgon onsdag i Nyköping är det italienska fordon som gäller:D

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Jag åker gärna imorgon ifall vädret är ok. Absolut inget måste för min del att åka till just Nyköping (du vet, motljus hem). Vore skoj om vi kunde ha en db-mätare med oss för jag är ljudfixerad för tillfället =)

peterman63

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2007
Hoj
1985, Yamaha FZ750. 2006, Kawa ZZR1400
Om ryggen tillåter så åker vi nog till Nyköping ikväll med Fiat-seven-bilen. Är det italiensk afton så är det... FZ´n får stanna hemma.
Perra blir nog inte ensam då Ducati-klubben är speciellt inbjuden om jag förstått rätt.

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Om inte Tuggis har db-mätning på sin agenda idag så tar jag med en mätare i reserv. Vet inte hur välkalibrerad den är, skapligt antagligen.

Honda Homer

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
VFR -2006
Tjena!

Som ni kanske hört så lade jag om kull min kära Betty förra veckan. Klarade mig bra men Betty blev skrot. Så om ni vet att det finns någon bra hoj till salu i trakten så får ni gärna tippsa om denna. Nås på 0733-981790 eller felix.wickman@semcon.com Har hört ett rykte om en Aprilia RSV i Baggetorp, någon!?

Honda Homer

MarcusKarlsson

knegare
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Ingen
Tjena!

Som ni kanske hört så lade jag om kull min kära Betty förra veckan. Klarade mig bra men Betty blev skrot. Så om ni vet att det finns någon bra hoj till salu i trakten så får ni gärna tippsa om denna. Nås på 0733-981790 eller felix.wickman@semcon.com Har hört ett rykte om en Aprilia RSV i Baggetorp, någon!?

Honda Homer

Kööööp min TL1000R? :)

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Tjena!

Honda Homer

Kanske inte vad du söker, men jag har en GSXF 600 -98 till salu. Mint condition, 1800 mil, till vrakpris!
0709-560140/ Tobbe

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Någon som skall åka nån del av Mälaren runt i morgon?
Jag skall åka en sväng om jag känner mig mer kry och får lite sällskap,.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM