Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Bra att du tog tag i det här :tummenupp, klart vi ska försöka ta oss ner dit!
Nån som vet några tider?

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
brukar väl vara avfärd för kortegen 1300 från bilprovningen i herstaberg. dvs om man vill se spektaklet inne i stan bör man nog röra sig inåt stan 20 min innan avfärd för att hitta parkering och kanske vara på samlingsplatsen 40 min innan avfärd för att flanera lite.Förra året var vi sena till samlingsplatsen och även sena in till stan för att se, därför föreslår jag att vi samlas 11.30 och åker senast 11.45

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Inga andra än att jag kommer med Göteborgståget 14:51, och att jag förmodligen har P böter på min bil...:gnissla

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
jag föreslår en tur till norrping, det är ju tatueringsmässa där. kan va kul o gå ett kort varv där med en kopp kaffe i handen

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Östergötland

Imorrn bär det iväg mot de södra regionerna. Hojta till om det är nån som är sugen på en kurvig tur neråt Malexander och Kisa. Jag tänkte åka runt 10 eller så.
/T

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Imorrn bär det iväg mot de södra regionerna. Hojta till om det är nån som är sugen på en kurvig tur neråt Malexander och Kisa. Jag tänkte åka runt 10 eller så.
/T

Nya direktiv!
Jag pratade just med Ryno och vi bestämde 12:00 i Finspång för vidare transport nedåt Tjällmo, Borensberg och fikastopp i Kisa. Sedan Åtvid och Ringarum och Söderköping. Om det finns något intresse att hänga med så stannar jag till vid Shell vid 11:00, annars åker jag direkt till Finspång.
mvh /T

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Nya direktiv!
Jag pratade just med Ryno och vi bestämde 12:00 i Finspång för vidare transport nedåt Tjällmo, Borensberg och fikastopp i Kisa. Sedan Åtvid och Ringarum och Söderköping. Om det finns något intresse att hänga med så stannar jag till vid Shell vid 11:00, annars åker jag direkt till Finspång.
mvh /T

Jag måste tyvär ge lite kärlek till min bil som börjat skramla på ett konstigt sätt och även byta till sommardäck så jag faller av.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Nya direktiv!
mvh /T

Jobbar ta mig fan i morgon med,,,,,, :död

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter