WEST
Gudomlig sporthojare
kommer,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, till Kjell
Inte helt ovanligt att jag åker hoj i era krokar, men har låååångt ifrån järnkoll på skojiga vägar i era krokar. Tacksam för tips på bra vägar i era krokar. Svar i tråden eller via PM skulle uppskattas!
Dvs, vad ska man absolut inte missa runt Flen, Katrineholm?
Stöttastensvägen med fortsättning ska du absolut inte missa
Ojdå, va meningen o gå iväg som pm.... men så går det när man dricker vin o ligger me laptopen på magen Inte skälla på mig!!
Kalasbussigt att du tar dej tid att svara så utförligt! Uppskattas! Nu ska här testas vägar. Hoppas vinet smakar
EDIT: ..och krya på dej samt tack för erbjudande om möjlighet till garage för natten.
Dr.Pepper och Cassie: get a room
Or get a life........ Life is booooring!
Nåra som ska till nyköping imorrn?
Haha skojare där
Hörde att du hade krockat med bil. Stämmer det?
Vad hände?
Imorgon blir det avfärd till Nyköping, vi samlas 17:00 och avfärd blir 17:15.
Häng på så blir vi ett stort och glatt gäng som invaderar hamnen
Nåra som ska till nyköping imorrn?
Får iaf åka nedcabbad bmw till nyköping imorrn.
Klart vi ska till Nyköping imorgon, ska bli kanonväder, det kan man ju inte missa, efter allt skitväder som varit
Skulle nog behöva flytta fram tiden något, då jag sagt att vi brukar åka vid halv till några som kanske inte rör sig härinne innan imorgon!
Alltså, träffas som vanligt från 17:15, åker 17:30
Bil funkar såklart oxå ses imorron!
Klart vi ska till Nyköping imorgon, ska bli kanonväder, det kan man ju inte missa, efter allt skitväder som varit
Skulle nog behöva flytta fram tiden något, då jag sagt att vi brukar åka vid halv till några som kanske inte rör sig härinne innan imorgon!
Bil funkar såklart oxå ses imorron!
Lugn o fin liten smäll.... Körde inte fort för en gångs skull. Var bilkö efter vägarbete o jag låg på omkörning i ung 80 km/h o hade kört om tre bilar lugnt o fint när nästa bil jag precis börjat köra om svängde vänster! J.... idiot!
Försäkringsbolaget ä inte klara än men det har kommit in vittnen o sagt att bilen tvärnita o gjorde plötslig vänstersväng.
Får iaf åka nedcabbad bwm till nyköping imorrn.
Hålla från sjuksängen, livet börjar återvända så sagterliga.
B-)
B-)
Låter bra, krya på dig kompisHålla från sjuksängen, livet börjar återvända så sagterliga. B-)
Härligt, ser ut som vi kan bli några stycken idag dåKommer direkt från Enköping med bihang till K-holm!
B-)
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |