1LiterDuckEater
Medlem
Jag såååg dig.
Jag har lyckats montera blinkers nu iaf.
bra då är du redo till näst nästa helg
Jag såååg dig.
Jag har lyckats montera blinkers nu iaf.
bra då är du redo till näst nästa helg
Ska slå en plingeling till Bikestop först Sen är jag redo. Men vi hojjar fan inte till uppsala?
förmodligen inte men om det är varmt........så åker vi bil.
premiärturen är avklarad.
jag har allt sett lite hojar ute på vägarna, blev lite överaskad när man stod och jobbade vid vägen och det börjar mullra välbekant.
Men det var helt klart underbart väder idag, efter regnet så klart, vid 14 tiden var det riktig vår ute!
Har dock tank och kåpa på lackering och skulle vilja att de städar upp gruset som ligger o skräpar och få bort allt jäkla salt som ryker.. De saltade ju på senaste gången för en vecka sedan...
Drog du jävel från baggetorp in mot stan? Isf hörde jag dig. Stod utomhus på baksidan av jobbet och tänkte : Det där måste vara ankätarn som är ute och åker...
Jobbar du med att bredda flensvägen?
Jobbar du med att bredda flensvägen? Åkte förbi vägarbetet där när jag var ute på premiärturen.
imorgon bär det av, första turen i år, jag och Tuggis samlas vid shell 16.30 och tar en kort sväng med mopparna, alla som vill o kan är välkommna att haka på.
Swesafe (gamla bennys lås) har du... Det ligger rakt över korsningen vid kvarnen.. brevid lampaffären... Där fixade jag en extra nyckel till min gamla hoj och det var inga problem...Kolla med dom...
Fredsgatan 44 Tel:0150-669850...
Skapligt väder ni får
Kör försiktigt bara grabbs!!
Halloj! Blev precis medlem på sporthoj
..... Sen när jag drog tillbaka och sa det så ville dom ha nån kod som dom sa stod i instruktionsboken. Haha, jag blev bara förvirrad! Måste man ha nån kod för att kopiera en nyckel? Finns det inget annat ställe i stan jag kan åka till och fixa detta?
(Hoppas att det är ok att jag lägger frågan här även fast detta är en hojåkartråd och ingen nyckeltråd )
Halloj! Blev precis medlem på sporthoj
Någon som vet vart man kan göra kopia på nycklar här i katrineholm? Förutom mister minit på kvarnen.. Har nämligen råkat paja reservnyckeln och känner jag mig själv rätt kan det vara bra att ha två fungerande. Var därför på det där stället på kvarnen idag men nyckeln dom gjorde funkade inte! Sen när jag drog tillbaka och sa det så ville dom ha nån kod som dom sa stod i instruktionsboken. Haha, jag blev bara förvirrad! Måste man ha nån kod för att kopiera en nyckel? Finns det inget annat ställe i stan jag kan åka till och fixa detta?
(Hoppas att det är ok att jag lägger frågan här även fast detta är en hojåkartråd och ingen nyckeltråd )
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|