Hojåka 2011 och 2012

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Såg inte en ylande varg på hela dagen, inte någon fet raggarbrud heller, ja förutom på McDonalds då, fast det var bara en.
Lite tamt nere i hamnen men det fanns lite att titta på ändå.
Det blev en hel del omvägar åt båda hållen och en dag som denna så gör det absolut ingenting.
Tack för gott sällskap!..

en trevlig tur blev det.

201

VFR
Gick med
22 Jun 2009
Hoj
Honda VFR-87 GSXR1000-01
Tittade på yr.no och där står det att det skall tas en liten tur på Torsdag kväll :D

asb

Sporthojsnörd
Gick med
23 Dec 2007
Hoj
ZX10R XTZ750 VF750F KTM300tpi
Tänkte mig en långtur i morgon. Häng gärna på. 10:00 macken

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Tack för hjälpen med fjädringen Rolle! Den blev betydligt trevligare att köra :krama
Dock så hamnade jag mitt inne i Västerås med skjuts i Lördags vilket ledde till att laddningsregulatorn blev för varm och till slut dog, det blev jag varse på Hållstavägen. Ny är på väg hem....

drasuten

SPEED is my DRUG
Gick med
1 May 2009
Hoj
Aprilia mille -00 ,Yamaha cr 250 enduro och Mille har en honda cr80 -01
någon som ska till Västervik nästa helg ?

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Far till Sviestad i morgon vid 9 ca och glor på lite gammaldags RR, Cross och annat godis, om någon vill med.

201

VFR
Gick med
22 Jun 2009
Hoj
Honda VFR-87 GSXR1000-01
Far till Sviestad i morgon vid 9 ca och glor på lite gammaldags RR, Cross och annat godis, om någon vill med.

Jag räknar med att ta VFR:en på en tur dit. Vet dock inte när jag kan komma iväg. Får hålla utkik efter dig där...

Till alla andra, haka på WEST,det är massor att titta på :)

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Ja kanske, men det är så tråkigt att åka på kokpunkten runt stan. Bestäm en tid på macken så får vi se.

du har väl fläktar på hojen eller har du plockat bort dem, kortegen startar 18.30 så man behöver nog vara där en halvtimme innan eller kanske lite mer så vad sägs om samling 17.15 vid macken för avfärd runt 17.30?

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Inget åka för mig tyvärr, jag har lite lång transportsträcka från jobbet för att lösa det.

Tänk om vi skulle ha lite framförhållning.
vad sägs om att åka en längre sväng i helgen? Skulle vara roligt om vi blev fler än en, typ 2-43 st.
Jag ska ev kolla på ny hoj, eller en till rättare sagt men annars så har jag inte så mkt för mig.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
du har väl fläktar på hojen eller har du plockat bort dem, kortegen startar 18.30 så man behöver nog vara där en halvtimme innan eller kanske lite mer så vad sägs om samling 17.15 vid macken för avfärd runt 17.30?

Är det väder kommer jag. Sen tycker jag att vi skulle samla Sporthojar (ja vi som samlas på macken) på en egen plats när vi kommer fram, kanske vid fontänen vid kvarnen eller nått.

Last edited:
Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...