WEST
Gudomlig sporthojare
finns nåt intresse för mc-kortegen på onsdag eller poserar ni bara runt banor nuförtiden
Jag har insjuknat så jag kommer inte med på kortegen.
finns nåt intresse för mc-kortegen på onsdag eller poserar ni bara runt banor nuförtiden
Jag har insjuknat så jag kommer inte med på kortegen.
Och där försvann hälften av de intresserade..... vad har hänt med detta forum??? får nog ändra mitt svar till ja vad det gäller om katrineholms SH är dött. Ska man behöva sälja hojen och köpa en porsche.........
Och där försvann hälften av de intresserade..... vad har hänt med detta forum??? får nog ändra mitt svar till ja vad det gäller om katrineholms SH är dött. Ska man behöva sälja hojen och köpa en porsche.........
Jag är extremt ringrostig och måste sträcka på benen var 30 minut, men vad sägs om en sväng på lördag kl 12 ifall vädret är bra?Och där försvann hälften av de intresserade..... vad har hänt med detta forum??? får nog ändra mitt svar till ja vad det gäller om katrineholms SH är dött. Ska man behöva sälja hojen och köpa en porsche.........
Jag är extremt ringrostig och måste sträcka på benen var 30 minut, men vad sägs om en sväng på lördag kl 12 ifall vädret är bra?
Är det väder kommer jag. Sen tycker jag att vi skulle samla Sporthojar (ja vi som samlas på macken) på en egen plats när vi kommer fram, kanske vid fontänen vid kvarnen eller nått.[/QUOT
Menar du dom som använder Hela däcken då eller?
Menar du dom som använder Hela däcken då eller?
Aj då.Jag är på Öland i helgen så det går inte, kanske en kvällstur i veckan som kommer
Haha då blir det bara du och jag.
Lite sent svarat, men vi som kör med fotpinnarna i marken då?
Lite sent svarat, men vi som kör med fotpinnarna i marken då?
Armbågarna är det som gäller i år
Åka ska jag iaf göra idag! Ska du ner till Norrköping?
Skulla vara kul att se Bkungen. Funderar på Rejmyre - Finspång - Pålsboda eller nåt sånt. Har inte koll på vilka vägar som ska undvikas i år om det nu finns några sådana.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|