Hojåka i Örebrotrakten - Resurrection?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Det är med visst darr på handen som jag startar en ny tråd som den här. Sist jag gjorde det (ungefär samtidigt som kometen tog död på dinosaurierna) slutade det bland annat med Pennybridge Riders uppgång och fall, några sporthojsfester och tyvärr också några dödsolyckor.....men......vi hade jäkligt kul.

Så till 10.000-kronorsfrågan: Är det någon som kör gathoj i Örebrotrakten nu för tiden?

Jag är visserligen för GAMMAL för att börja tokgasa på gränsen till att köra över min förmåga igen, men samtidigt, någon form av annan åkning än Nerikes Bikers onsdagsturer borde en stad av den här storleken kunna prestera?

Jag säger inte att jag kommer att tordas hänga med, men jag är i alla fall nyfiken.

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Ducati 748
Ibland händer det, dock alldeles för sällan att 748 får komma ut, sedan bör det väl utredas om jag fortfarande går i stället :näsblod

J-zer

Happy!
Gick med
11 Oct 2007
Hoj
BMW S1000XR 2018 HP Style
Hej!
Jag åker ofta med Sporthoj Örebro och det är både yngre och äldre hojåkare som brukar vara med. Tempot kan vara högt längst fram men alla åker i sitt tempo och vi samlar alltid ihop alla regelbundet.

Körningar läggs oftast ut i en grupp på facebook som det är närmare 80 medlemmar i, ibland är vi ett 20-tal och ibland bara tre-fyra som rullar iväg mot kurviga roliga vägar!

Jag skickar ett PM med mitt nummer så kanske vi hörs när vi ses för en hojtur!! :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år