Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
det är bögröv.. skulle med idag var tanken men målaren har varit här och fixat lite så nu blev det att ställa in alla möblerna mm.. siktar på lördag tänkte jag.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ska försöka fixa lite med hojen har jag tänkt.. kolla upp bateri och laddning på den... börjar bli riktigt åksugen

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
har snacka med en MASSSA racefolk och kollat priser mm för att köra ett år.. jag är så jävla sugen.. vet inte om camilla är lika sugen :huvet

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
då har man tvättat hojen och burit ut en död/slacktad fågel från alltan :) nu kan jag lägga mig i solen en stund :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
har snacka med en MASSSA racefolk och kollat priser mm för att köra ett år.. jag är så jävla sugen.. vet inte om camilla är lika sugen :huvet

då är vi två... jag håller på att kolla efter hoj (samt planera bankrån för att få råd men säg inget till någon...).

Kanske skulle byta r6:an mot en motard så man ändå kan fortsätta på gatan utan att det blir skitdyrt...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
då är vi två... jag håller på att kolla efter hoj (samt planera bankrån för att få råd men säg inget till någon...).

Kanske skulle byta r6:an mot en motard så man ändå kan fortsätta på gatan utan att det blir skitdyrt...
vi kan kanske råna tillsammans? vi får snacka om det..

vad blir det för hoj då. ska jag köra R1000 så blir det inte någe gatåka för min del

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
För er som letar komplementhoj till gatåket kan jag tipsa om mr_rockster som säljer en Qvarna 125a för 20 lök. Tycker jag låter bra för en 01a eller vad det var...

Erik: köp min till hösten :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
vi kan kanske råna tillsammans? vi får snacka om det..

vad blir det för hoj då. ska jag köra R1000 så blir det inte någe gatåka för min del

Jag siktar på 125R eller 250SP lite beroende på vad jag hittar för hoj. Finns Honda RS125 för runt 20k årsmodell 95-97, sen kom en ny generation som visst lever än idag men den kostar lite mer... Sen går det ju att hitta SP250 för 20k-30k. Ringde på en 250 för 20k men den hade ganska nyligen sålts efter att ha varit på annons rätt så länge.

Ska bara bli av med crossen och flytta klart först, sen tar jag tag i det på allvar.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
För er som letar komplementhoj till gatåket kan jag tipsa om mr_rockster som säljer en Qvarna 125a för 20 lök. Tycker jag låter bra för en 01a eller vad det var...

Erik: köp min till hösten :tummenupp

Tänker inte betala mer än vad min R6:a är värd så din kanske är lite dyr, eller? Men annars är det inte ointressant.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka