blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
stefan vad är det som tar sådan tid ?
Kan inte sitta och surfa hela nätterna, måste ju tänka på farsans teleräkning.blom skrev:stefan vad är det som tar sådan tid ?
så rättStefan skrev:Kan inte sitta och surfa hela nätterna, måste ju tänka på farsans teleräkning.
Varför kan inte gubben inse att jag måste ha bredband och digitaltvför att må bra.
Stefan skrev:Varför kan inte gubben inse att jag måste ha bredband och digitaltvför att må bra.
så kan det ju faktiskt varaTengil skrev:Jag tror det är en medveten taktik från gubbens sida för att få dig att flytta hemifrån.
Jobbe....Kyckling skrev:Så var var alla dönickar idag då? Det var ju Onsdagskörning...
kyckling tydligen snacka om vem som är dönickeAero skrev:Jobbe....
Var det någon där..?
norska burre ostar.. kan det vara bra?Stefan skrev:Hade inga ostar igår men nu jävlar sitter Kaj Burres (med reservation för stavfel)
gammla kvaldäck på.
Nån som ska köra på Åsen nästa vecka?
kan väl säga somså att stefan har gjort sin första 12a eller han gjorde faktiskt 2st.Stefan skrev:Tyvär kan jag inte prova de norska ostarna på ett tag.
Försökte ta mig till kga i morse men ryggen säger stop, undra om jag brutit nånting?
blom skrev:kan väl säga somså att stefan har gjort sin första 12a eller han gjorde faktiskt 2st.
blom skrev:kan väl säga somså att stefan har gjort sin första 12a eller han gjorde faktiskt 2st.
han gjorde en 12a 2 gånger.. det såg fint ut men han lyckades liksom inte riktigt till 100%. så han låg även på backen 2 gånger.Tengil skrev:Vad betyder det? Att han gorde en 12a två ggr eller att han försökte göra en 24a men som bara lyckades bli en 13:30 så han hamnade på rygg som flickorna i Stockholm? Därav smärta eller? Jag tycker det är oklart. Har han provat sina krachpuckar eller?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|