varför måste vi skippa det?? du har ju alltid gillat det juKyckling skrev:Om ni skippar bögandet så är ni även välkomna hit på fika.
(Eller en kall öl kanske)
Skavsår.blom skrev:varför måste vi skippa det?? du har ju alltid gillat det ju
jo det kan man ju få iofsKyckling skrev:Skavsår.
fan vad ni är mänisko fientliga.. man kan nästa kalla er rasister.. jag gnäller ju inte på er bara för att ni har stora öron tex..Kjelle skrev:Edit: Titta förbi på en BÖGFRI fika. Ni som insisterar på annat får åka någon annanstans. Tänk på att Stefans ringmuskel inte läkt än efter att ha delat sovsäck med Blomman.
Kycklo: En kall öl lät helt OK. När då?
Ja säg när det passar? Jag har semester i 2 veckor till så jag kan dricka öl när som helst. (Utom onsdag).Kjelle skrev:Edit: Titta förbi på en BÖGFRI fika. Ni som insisterar på annat får åka någon annanstans. Tänk på att Stefans ringmuskel inte läkt än efter att ha delat sovsäck med Blomman.
Kycklo: En kall öl lät helt OK. När då?
jag har inte många veckor kvar nuKyckling skrev:Ja säg när det passar? Jag har semester i 2 veckor till så jag kan dricka öl när som helst. (Utom onsdag).
fan vad najs.. har du kamera med dig?? jag gör en tengils tråd..Tengil skrev:Stefan: Tråkigt det här med röven... Men som en kille jag en gång kände sa. "Det gör bara ont den första gången"
Jag har tillgång till bredband på hotellet så jag kommer överleva!
Kom nyss hem från Gyllene Tiderblom skrev:det skrivs för lite .... är ni fulla eller????
Nä fan... Spik nykter... Rätt tragiskt egentligen... Nykter på semestern...blom skrev:det skrivs för lite .... är ni fulla eller????
gör om gör rättKyckling skrev:Nä fan... Spik nykter... Rätt tragiskt egentligen... Nykter på semestern...
Snacka om slöseri med semester...
ja var glad för det,, är det någon jag hatar så är det per G.akora skrev:Kom nyss hem från Gyllene Tider
blom skrev:ja var glad för det,, är det någon jag hatar så är det per G.
per är ett svin.. han tar 80% av allt som kommer in.. det var hans krav.. kul kille det där.. tacka vet jag noice och då menar jag inte ANTON.erik skrev:Inte nog med att dom spelar skiten på radio hela tiden, folk betalar dessutom för att se eländet live. Min högs personliga uppfattning är att de nya låtarna blir populära mest p.ga. nostalgiska skäl. På samma sätt som att t.ex. alla Metallica fans skulle köpa en skiva även om det var det sämsta skit som spelats in, nu kommer ju det aldrig att hända men ändå...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|