TERMINATOR skrev:Sista dagen för mej i morrn för detta år på hoj ställer av den på ons morgon så är det någon som är ledig på eftermiddagen i morrn ska jag åka en sista sväng
WTF!!!! hur?=Tengil skrev:Kolla vad jag hittade vaktandes min båge i parkeringsgaraget i går
Varning för Huggo! (Han bits)
hur går det akora?? trivs du där nere.. är dom snälla mot digakora skrev:WTF!!!! hur?=
Den ska du ju såklart låta ligga där!!!!Tengil skrev:Kolla vad jag hittade vaktandes min båge i parkeringsgaraget i går
Tengil skrev:Kolla vad jag hittade vaktandes min båge i parkeringsgaraget i går
bara bra tror jag hör av dig när du kommer nästa gång vi kan äta motard pizza och köra gocart dåakora skrev:Trivs riktigt bra. Lite jobbigt att börja plugga igen bara. Annars äre bra. Hur är allt i örebro?
grattisakora skrev:Låter bra
PS. Idag blir man gammal!!!.DS
den går bra.. ska bara ställa tomgången en smula tänkte jagSupermoto skrev:Plocka bort, gör rent ordentligt, sätt ihop (kolla över munstycken först). Tar en timme om du gör det lugnt och fint. Skulle den inte gå bättre av det så känns det bra i själen att veta att det är gjort iaf
Grindtipset för att ställa är följande: vrid blandskruven tills du uppnår maximal tomgångsvarv. Då är den bra. Sen vrider du ner tomgången till önskad nivå. Detta är grundtipset, sen går det såklart att utveckla mer med provkörningar och bänkningar mm men det kan vi ju skita i kanske....blom skrev:den går bra.. ska bara ställa tomgången en smula tänkte jag
jo men jag måste ju börja med att ta reda på hur tomskruven står.. ska kolla lite på det..Supermoto skrev:Grindtipset för att ställa är följande: vrid blandskruven tills du uppnår maximal tomgångsvarv. Då är den bra. Sen vrider du ner tomgången till önskad nivå. Detta är grundtipset, sen går det såklart att utveckla mer med provkörningar och bänkningar mm men det kan vi ju skita i kanske....
vad är det för tupp utrustning.. kom på.. ryggskyddetTengil skrev:Är det några som är sugna att åka någe båge i dag då?
1. Tengil (med ny och tuff utrustning)
2. Vakant
3. Vakant
4. Vakant
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |