blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jerka är en gud han har jag respekt förraukroland skrev:Ja. TLR'n ja men inte Jerka....
jerka är en gud han har jag respekt förraukroland skrev:Ja. TLR'n ja men inte Jerka....
Neeeeej, han är kass och det respekterar jag...blom skrev:jerka är en gud han har jag respekt för
men släpp taget nu om britta spjut och the pinks.. vi lever ju på 2000 taletraukroland skrev:Neeeeej, han är kass och det respekterar jag...
Jasså, är det 2000 tal nu?!?blom skrev:men släpp taget nu om britta spjut och the pinks.. vi lever ju på 2000 talet
tydligen inte i hällabrottet
Kyckling skrev:Har kört det.. Inte bra alls tyvärr.
Man kan åka med knäskrap och full broms på gräset bredvid banan utan att vurpa. Känns ju _sådär_ realistiskt. :kocko
Men du kan få "Låna" mitt och prova om du vill.
(För det är väl inte olagligt?).
Rekomenderar istället GP500. MYCKET bra känsla och realism.
Det GÅR att köra med framhjulssläpp in i kurvorna och sladd ut ur dem, men det kräver en del övning och fingertoppskänsla. Hur tokskoj som helst.
blom skrev:tydligen inte i hällabrÖÖttet
HAHAHAH fattar fortfarande nada, skulle du inte köra dina brudar till tågetblom skrev:jag hatar tjejer fast jag gillar bilar
jo om en stund.. har bara sovit 4 tim inattTERMINATOR skrev:HAHAHAH fattar fortfarande nada, skulle du inte köra dina brudar till tåget
Det ska vi nog kunna ordna.TERMINATOR skrev:har du båda?? vore ball att prova
TERMINATOR skrev:ingen riktig hockey utan kokt korv med bröd
Tengil tänk på vad du säger och vad du gör, du år inte ihop med öl, du vet hur det slutade sist´,Tengil skrev:Och folköl, ingen riktig _____ utan folköl.
Tengil skrev:Och folköl, ingen riktig __utslängning från krogen___ utan folköl.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|