Förvånar mig ICKE. Det lilla smygpervot tar alla chanser.Brutus skrev:Det var kvalitet...tror att Spenk ville ha sockan faktiskt...
Förvånar mig ICKE. Det lilla smygpervot tar alla chanser.Brutus skrev:Det var kvalitet...tror att Spenk ville ha sockan faktiskt...
blom skrev:kan väl säga som så att det är nog inte bara han som vill ha den nu... ska nog lägga ut den på blocket faktiskt
Mattias650 skrev:I e.m. såg tog jag äntligen en sväng med bågen. Var väl 2 månader sen nu.
Det var jäkligt schysst...
blom skrev:kan väl säga som så att det är nog inte bara han som vill ha den nu... ska nog lägga ut den på blocket faktiskt
ExaktBrutus skrev:Blocket är inte rätt ställe blom...Ebay..du måste ju nå ut internationellt...
Supermoto skrev:Exakt
Det säljs ju knasiga grejer av kändisar hela tiden. Madonnas underkläder och Elton gay-Johns hattar så då borde ju en tubsocka som du värmt hrmm... ja... alltså... GREJEN i inbringa stooora pengar. Ta en coll bild i dämpad belysning så ska du se att det går vägen.
Kunde man ju anat, att han skulle försöka något bara för att få se en skymt av Blompas privata delar...Brutus skrev:Spenk vill meddela att han har en bra digitalkamera...
eBay blompa, eBayblom skrev:nu är det bara sockan som säljs.. det får bli bud.. vi börjar väl med 450kr i utropp.. fråga spenk vad han vill ge
skall kolla upp det..Supermoto skrev:eBay blompa, eBay
Det är där de stora kulorna finns
erik skrev:Säkert väldigt varmt också...
Kyckling skrev:Kunde man ju anat, att han skulle försöka något bara för att få se en skymt av Blompas privata delar...
Shiiit mannen... När Blompa ser det där ligger du nog pyrt till.Brutus skrev:Han har macro på kameran som tur är..
man skall lära sig att hata en vän för att kunna göra sig av med en vän.....Brutus skrev:Han har macro på kameran som tur är..
Men du har ju PM du inte svarat på än!!!Tengil skrev:Då sticker jag till London. Kommer hem på onsdag kväll.
Bara så ni vet
du tengil.................... jag vet det redanTengil skrev:Då sticker jag till London. Kommer hem på onsdag kväll.
Bara så ni vet
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |