Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Se så fint det kan bli... Nu ska bara toppen kollas över och sen ska skiten ihop igen...

Bifogat

• Bild 008s.jpg
    Bild 008s.jpg
    40.1 KB · Visningar: 35

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
hur går det för dig erik

Måste till en verkstad som har ventilfjäderbåge eller motsvarande verktyg. Har en bekant som har bilverkstad så jag ska försöka åka dit någon kväll i veckan eller nästa och kolla över ventiler och annat viktigt. Sen är det bara ny topplockspackning + x antal fjädrar som ska inhandlas. Sen ska skiten ihop också... Efter det tänkte jag byta olja, kolla om lammeller och lite annat är ok, däckbyte, kåplagning/lackering m.m. Listan kan göras lång men jag ska försöka lägga mycket energi på detta den närmaste tiden.

Bilder kommer så fort jag hinner...

Edit: Just nu känner jag som Schrunken en gång sa: "Jobb är inte bra, det inkräktar alldeles för mycket på fritiden"

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Måste till en verkstad som har ventilfjäderbåge eller motsvarande verktyg. Har en bekant som har bilverkstad så jag ska försöka åka dit någon kväll i veckan eller nästa och kolla över ventiler och annat viktigt. Sen är det bara ny topplockspackning + x antal fjädrar som ska inhandlas. Sen ska skiten ihop också... Efter det tänkte jag byta olja, kolla om lammeller och lite annat är ok, däckbyte, kåplagning/lackering m.m. Listan kan göras lång men jag ska försöka lägga mycket energi på detta den närmaste tiden.

Bilder kommer så fort jag hinner...

Edit: Just nu känner jag som Schrunken en gång sa: "Jobb är inte bra, det inkräktar alldeles för mycket på fritiden"
du har så rätt så

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
åk till willys och bunkra,, dom rear ut libro för 89kr paketet.. max tre per hushåll men det går ju att springa ut och in :) jag var nyss där :tummenupp
eller väljer ni upp and go så betalar ni 109kr.. oxå en slant att spara där. även för er som inte har barn, ni kanske får det en vacker dag och då är det bra att ha ett lager :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
även för er som inte har barn, ni kanske får det en vacker dag och då är det bra att ha ett lager :tummenupp
:lol :rofl

Du borde alltid ha hjälm på för nu verkar det so mdu slagit i skallen ordentligt :nurse

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
:lol :rofl

Du borde alltid ha hjälm på för nu verkar det so mdu slagit i skallen ordentligt :nurse

Ska du säga, du brukar ju slå hela kroppen så fort du sätter dig på en hoj. På tal om det, det var en kille och sökte jobb hos oss för någon vecka sedan, han brukade visst åka motard på täby så jag pratade lite med honom.

Erik: Känner du Jocke D?
Okänd motardligist: Nja, näe, hmmm, tror inte det....
Erik: Du vet, han som bröt foten....?
Okänt: Jaja, han, haha! :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
fan 250SPs ban rekort på g-åsen är ju riktigt dåligt.. närmare 1,13... erik där kan du vinna
Sen när är 1.13 med en 70hästars hoj dåligt på Gåsen :va

Jag skulle vara jäkligt nöjd om jag körde 1.13 med min 120hästare :yoparty

erik skrev:
Ska du säga, du brukar ju slå hela kroppen så fort du sätter dig på en hoj. På tal om det, det var en kille och sökte jobb hos oss för någon vecka sedan, han brukade visst åka motard på täby så jag pratade lite med honom.

Erik: Känner du Jocke D?
Okänd motardligist: Nja, näe, hmmm, tror inte det....
Erik: Du vet, han som bröt foten....?
Okänt: Jaja, han, haha! :D
VAFAN :mad: :machinegu
Vem var det???

TERMINATOR skrev:
13 timmar jobb kvar sen är det jullov :yoparty
Jag har 80 timmar flex så jag skulle kunna ta ledigt NUUUUU :tungan

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...