Kyckling skrev:Var väl själva faan också...
När jag inte har hoj till att vara med på körningarna, DÅ dyker det upp damer och vill vara med.
Du är sååå välkommen.
Damer är tyvärr bristvara i hojvärlden.
hur gick det med dina planer på hojbyte lövis ?Lövis skrev:Någon mer än jag som har ett enormt abstinens efter att sitta på 2-hjulingen igen????
Blev så lite åka förra året så det känns som jag inte åkt på flera år
VILL HA SOMMAR NU(JAG HAR JU INGEN J**** LEKSAK ATT ÅKA PÅ SNÖ/IS MED...........)
blom skrev:ja det kan hon göra men hon ska fika med oss som är lite bättre och coolare [/QUOT
coolare du
TERMINATOR skrev:ja jag är lite coolare, lite snyggare och lite bättre än dig.. SÅ ÄR DET !blom skrev:ja det kan hon göra men hon ska fika med oss som är lite bättre och coolare [/QUOT
coolare du
blom skrev:ja jag är lite coolare, lite snyggare och lite bättre än dig.. SÅ ÄR DET ! [/QUOTE
du tänker som du har förstånd till, men du får gärna tro det så vet vi andra sanningen
TERMINATOR skrev:att du är snyggare coolare och bättre än mig MOHAHAHAHAhahaha du har väl aldrig gjort någe coolt i hela ditt livblom skrev:ja jag är lite coolare, lite snyggare och lite bättre än dig.. SÅ ÄR DET ! [/QUOTE
du tänker som du har förstånd till, men du får gärna tro det så vet vi andra sanningen
blom skrev:att du är snyggare coolare och bättre än mig MOHAHAHAHAhahaha du har väl aldrig gjort någe coolt i hela ditt liv
Shespider skrev:allvarligt... kanske ska hålla mej till NCS istället, ni verkar så arga
nää vi är inte arga det kan jag lova dej, det är bara så att endel tycker om att klanka ner på andra, och har ett stort hävdelsebehov, så är det förstår du, men det är inte så mycket att bry sig om.Shespider skrev:allvarligt... kanske ska hålla mej till NCS istället, ni verkar så arga
TERMINATOR skrev:nää vi är inte arga det kan jag lova dej, det är bara så att endel tycker om att klanka ner på andra, och har ett stort hävdelsebehov, så är det förstår du, men det är inte så mycket att bry sig om.
Kyckling skrev:Var väl själva faan också...
När jag inte har hoj till att vara med på körningarna, DÅ dyker det upp damer och vill vara med.
Mouahaha...TERMINATOR skrev:tycker du det , du har ju BW
Kyckling skrev:Mouahaha...
NCS?! Upplys en gammal okunnig farbror...
För jag antar att det inte är Nordiska CiklidSällskapet du menar?
Och nejdå, här är vi inte arga. Bara några av pojkarna som är lite osäkra på sig själva och måste hävda sig hela tiden.
(Nu borde det bli liv i luckan).
Nja, ska det ätas korv i fellingsbro kan jag hänga med, men ska det högfartstouras till Borensberg får jag tyvärr avstå...Mattias650 skrev:Vadå? Funkar inte Husan på vanliga vägar eller?
Dålig cross-grej det där...
Kyckling skrev:Nja, ska det ätas korv i fellingsbro kan jag hänga med, men ska det högfartstouras till Borensberg får jag tyvärr avstå...
Blir som för Runken när han åkte Duke.TERMINATOR skrev:vi kan vänta på dej nada problemas föresten så åker jag bara 149 max och då hinner du med
Fan räknas inte jag som gatåkare?!?TERMINATOR skrev:hon ska åka med oss som kör på vägen oss farbröder dvs
jag, Aero och kjelle
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |