hehe nä fan jag ställer INTE på förens 1a majTERMINATOR skrev:nästa vecka ställer jag på hojen, typ på torsdag
skoja inte, jag såg en sopmaskin i går, så nu är det dax, skulle igntligen vilja ställa på idag men jag måste tänka på pengarna hela tidenblom skrev:hehe nä fan jag ställer INTE på förens 1a maj
drar det i åktarmen nu
Ja, det verkar ju toppentoppenmindraper skrev:...och slit av ljuddämparen o kör huligan i stan med mattsvart hjälm o kamoflagebyxor
ja vem måste inte detTERMINATOR skrev:, skulle igntligen vilja ställa på idag men jag måste tänka på pengarna hela tiden
hade jag fått reda på det tidigare hahaha ja fan det skulle ha varit roligt om vi kommit och sjungit lite.. men säg inget till henne för hon fyller ju faktiskt nästa år igenTERMINATOR skrev:Tanten fyller år idag, alla som vill kan komma och dricka kaffe, hehe hon har inte träffat någon av er så hon skulle bli förvånad hehehe jag skulle vilja se hennes minn hahahaahhaha, finns bullar oxå.
Hon har ju träffat mig...TERMINATOR skrev:Tanten fyller år idag, alla som vill kan komma och dricka kaffe, hehe hon har inte träffat någon av er så hon skulle bli förvånad hehehe jag skulle vilja se hennes minn hahahaahhaha, finns bullar oxå.
TERMINATOR skrev:ska man ställa på eller ska man inte
http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,625462,00.html
hahahahahaahha va fjollig du är när du säger sådär, WE LÖÖÖÖVVV YOUUUKyckling skrev:Hon har ju träffat mig...
Men jag räknas ju tydligen inte till de riktiga grabbarna längre...
Det var du som började... Att sedan jag hade överlägsna resurser att ta till var väll snarare en underskattning från eran sida.TERMINATOR skrev:hahahahahaahha va fjollig du är när du säger sådär, WE LÖÖÖÖVVV YOUUU
det vet du, trotts att du är dålig i magen ibland
men det va för att du inte komenterat min nya magkåpa
Kyckling skrev:Det var du som började... Att sedan jag hade överlägsna resurser att ta till var väll snarare en underskattning från eran sida.
Kåpan såg bra ut men jag är nog benägen att hålla med i kören. Skit i dekalerna.
eller hur, det är all fågel mat du stoppar i dejKyckling skrev:Det var en högst temporär formsvacka.
Kycklingar är väl kända för att bära på salmonella.TERMINATOR skrev:eller hur, det är all fågel mat du stoppar i dej
du ser du är en smittspridare, inte fan är det märkligt att någon spytt ner hela duschen på hotellet. Kärringen på hotellet blev vild när jag tog mer än 2 frallor när vi käkade frulle, hon hade fått din gas i närvbanan, föresten kan jag meddela att hon är idag död, hon åt upp sig själv, ganska vanligt när man blivit skadad av kemisk krigs(av)föring. du är med andra ord en farlig manKyckling skrev:Kycklingar är väl kända för att bära på salmonella.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|