heheTERMINATOR skrev:nästa vecka ställer jag på hojen, typ på torsdag
skoja inte, jag såg en sopmaskin i går, så nu är det dax, skulle igntligen vilja ställa på idag men jag måste tänka på pengarna hela tidenblom skrev:hehenä fan jag ställer INTE på förens 1a maj
![]()
drar det i åktarmen nu![]()
Ja, det verkar ju toppentoppenmindraper skrev:...och slit av ljuddämparen o kör huligan i stan med mattsvart hjälm o kamoflagebyxor![]()
ja vem måste inte detTERMINATOR skrev:, skulle igntligen vilja ställa på idag men jag måste tänka på pengarna hela tiden
hade jag fått reda på det tidigare hahahaTERMINATOR skrev:Tanten fyller år idag, alla som vill kan komma och dricka kaffe, hehe hon har inte träffat någon av er så hon skulle bli förvånad hehehe jag skulle vilja se hennes minn hahahaahhaha, finns bullar oxå.
Hon har ju träffat mig...TERMINATOR skrev:Tanten fyller år idag, alla som vill kan komma och dricka kaffe, hehe hon har inte träffat någon av er så hon skulle bli förvånad hehehe jag skulle vilja se hennes minn hahahaahhaha, finns bullar oxå.
TERMINATOR skrev:ska man ställa på eller ska man inte![]()
![]()
http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,625462,00.html
hahahahahaahha va fjollig du är när du säger sådär, WE LÖÖÖÖVVV YOUUUKyckling skrev:Hon har ju träffat mig...
Men jag räknas ju tydligen inte till de riktiga grabbarna längre...![]()
![]()
Det var du som började... Att sedan jag hade överlägsna resurser att ta till var väll snarare en underskattning från eran sida.TERMINATOR skrev:hahahahahaahha va fjollig du är när du säger sådär, WE LÖÖÖÖVVV YOUUU
det vet du, trotts att du är dålig i magen ibland![]()
![]()
men det va för att du inte komenterat min nya magkåpa![]()
![]()
Kyckling skrev:Det var du som började... Att sedan jag hade överlägsna resurser att ta till var väll snarare en underskattning från eran sida.![]()
Kåpan såg bra ut men jag är nog benägen att hålla med i kören. Skit i dekalerna.![]()
eller hur, det är all fågel mat du stoppar i dejKyckling skrev:Det var en högst temporär formsvacka.![]()
Kycklingar är väl kända för att bära på salmonella.TERMINATOR skrev:eller hur, det är all fågel mat du stoppar i dej
du ser du är en smittspridare, inte fan är det märkligt att någon spytt ner hela duschen på hotellet. Kärringen på hotellet blev vild när jag tog mer än 2 frallor när vi käkade frulle, hon hade fått din gas i närvbanan, föresten kan jag meddela att hon är idag död, hon åt upp sig själv, ganska vanligt när man blivit skadad av kemisk krigs(av)föring. du är med andra ord en farlig manKyckling skrev:Kycklingar är väl kända för att bära på salmonella.![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |