Hojåka i Örebrotrakten - the original!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
så jävla tråkigt :( men man får ju ha sådana sakr i beräkning när det kommer nya modeller mm.. inget att göra åt sigge..

johan ska vi ta en tur någon dag :D

JÄTTE gärna, vi kanske kan ta det idag på eftermiddagen, ska bara till doktorn sen så kan vi åka, vi kan åka förbi vid saab och kolla på en bil då?? :D :D sen är det väl ons körning idag så idag sigge kommer jag nog lägga några mil :hihi :hihi :hihi

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
JÄTTE gärna, vi kanske kan ta det idag på eftermiddagen, ska bara till doktorn sen så kan vi åka, vi kan åka förbi vid saab och kolla på en bil då?? :D :D
ja det kan vi göra :) dom har jätte gott kaffe där oxå.. så kan vi sitta en stund och snacka om hur trevligt det är att vara ute och bara få köra hoj :tummenupp

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
Jajajaja, ni kan ju tuffa runt på era TVÅ-cylindersmaskiner i regn å rusk. I mitten av maj är det jag som drar i gång min RAD-FYRA!! :D

Minns alla det, hur ex Blompa har sjungit lovsånger om rad4, och besvärjelser över twinnar? Nu är läget tvärtom, och jag har dessutom köpt en rad4:a, för försäkringens skull..... :3freak

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aero skrev:
Jajajaja, ni kan ju tuffa runt på era TVÅ-cylindersmaskiner i regn å rusk. I mitten av maj är det jag som drar i gång min RAD-FYRA!! :D

Minns alla det, hur ex Blompa har sjungit lovsånger om rad4, och besvärjelser över twinnar? Nu är läget tvärtom, och jag har dessutom köpt en rad4:a, för försäkringens skull..... :3freak
nu ska du inte försöka att tända den eld som redan är pissad på :D

i mitten av maj så är det förmodligen bara 5-6 veckor kvar tills du får din maskin :) och vissts en radfyra är :banana men nu börjar jag komma underfund med millen så det ska nog fan kunna bli åka av med den oxå :tungan

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
blom skrev:
ja det kan vi göra :) dom har jätte gott kaffe där oxå.. så kan vi sitta en stund och snacka om hur trevligt det är att vara ute och bara få köra hoj :tummenupp
Hallå, skall inte ni gå nån "söka jobb kurs" eller nåt?? :7peta :D
Det kan väl inte vara meningen att ni bara skall drälla runt om dagarna, och inte göra nånting vettigt??

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aero skrev:
Hallå, skall inte ni gå nån "söka jobb kurs" eller nåt?? :7peta :D
Det kan väl inte vara meningen att ni bara skall drälla runt om dagarna, och inte göra nånting vettigt??
hallå jag är inte arbetslös jag är pappa ledig :D lite senare i vår så är jag i mellan två st jobb :D eller så gör vi det vi tycker är roligt nu när vi har tid....... vi åker hoj :7peta :tungan

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
vore det inte lämpligt att byta namn på den här tråden till, typ "allmänt skitsnack i örebro" :confused: och starta en ny renodlad ÅKATRÅD?
jag har sökt i den här och det var lite åkning de sista 200 inläggen.

Lövis

PennyBridge Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia
crashtestdummy skrev:
vore det inte lämpligt att byta namn på den här tråden till, typ "allmänt skitsnack i örebro" :confused: och starta en ny renodlad ÅKATRÅD?

Mycket dum idé:) sista som föreslog det har inte setts till sedan blom hade samtal med honom(beckelstone:) )....
Den heter så för att detta är första tråden som skapades med avsikt att samla Ö-oare, redan innan vi fick en egen avd. på forumet...

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
crashtestdummy skrev:

APP APP!!!! nu är du ute på väääääldigt tunn is! :7peta
Denna tråd är mer helig än någon annan tråd!!! :bow :mattias

Men visst, det går inte att diskutera körningar i den här tråden, men namnbyte, det går ICKE! :)

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
rainman skrev:
APP APP!!!! nu är du ute på väääääldigt tunn is! :7peta
Denna tråd är mer helig än någon annan tråd!!! :bow :mattias

Men visst, det går inte att diskutera körningar i den här tråden, men namnbyte, det går ICKE! :)
det är VÅR det är dags för isarna att smälta :D

gör en tråd som heter något annat som anspelar till att det är dags att åka hoj. även om PBR är en debattcirkel och fikasällskap så kanske någon åker motorcykel ibland. :hihi

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
crashtestdummy skrev:
det är VÅR det är dags för isarna att smälta :D

gör en tråd som heter något annat som anspelar till att det är dags att åka hoj. även om PBR är en debattcirkel och fikasällskap så kanske någon åker motorcykel ibland. :hihi
Isarna må smälta hur mycket dom vill! Men nåt namnbyte blir ändå inte aktuellt! :fatta!

Edit: Självklart för jag den här diskussionen med ett glatt sinne, men är ändå helt seriös. :) :tummenupp /end Edit

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år