blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
när vi var på toyduras för några veckor sen så snackade zims om mc snutar.. nu vet jag allt om dom. dom kör inga 5-6 tusen mil om året dom kör bara 1500 mil. och att köra ifrån dom lär inte vara så jäkla svårt
öpöpöp! vaddå vaddå. har du provat? berättablom skrev:när vi var på toyduras för några veckor sen så snackade zims om mc snutar.. nu vet jag allt om dom. dom kör inga 5-6 tusen mil om året dom kör bara 1500 mil. och att köra ifrån dom lär inte vara så jäkla svårt
crashtestdummy skrev:öpöpöp! vaddå vaddå. har du provat? berätta
TERMINATOR skrev:
erik skrev:Snyggt.
Biltema spilloljedunk i förgrunden ser det ut som...
surt sa rävenMattias650 skrev:En chansning som sprack.
Var å besikta hojen idag. Mitt bakdäck är ju slitet men jag tänkte chansa. I värsta fall får jag anmärkning tänkte jag.
Men gubben lyckade hitta en fläck på däcket där det var väldigt slitet så det blev ombesiktning...
Så kan det gå.
Mattias650 skrev:En chansning som sprack.
Var å besikta hojen idag. Mitt bakdäck är ju slitet men jag tänkte chansa. I värsta fall får jag anmärkning tänkte jag.
Men gubben lyckade hitta en fläck på däcket där det var väldigt slitet så det blev ombesiktning...
Så kan det gå.
TERMINATOR skrev:Gjorde som dej tog en rövare och mitt klarade sig med en påpekan
Mattias650 skrev:
Har ju en månad på mig att fixa dit ett nytt däck så det är väl rätt lugnt. Hoppas jag.
Nån som har några kommentarer ang. däcksmärke?
Funderar på ett Metzler ME Z4 (sitter original), Metzler Roadtec Z6 eller ett Pirelli Diablo.
Nån som vet om det skiljer mycket mellan dessa däck. Som ni vet så har jag ingen avancerad körstil utan vill mest att däcket ska hålla hyfsat länge.
erik skrev:Handla hos Billy och då är det Pirelli som gäller. Diablo är onödligt sportigt för dig, köper du ett dragon GTS får du tillräckligt fäste och bra livslängd, dessutom tror jag det är något billigare än ett Diablo
Mattias650 skrev:OK. Försökte få tag i honom förrut men det var ingen som svarade. Provar imorgon igen.
blom skrev:borde alla PBR:are gjort för längesedan
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |