Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
när vi var på toyduras för några veckor sen så snackade zims om mc snutar.. nu vet jag allt om dom. dom kör inga 5-6 tusen mil om året dom kör bara 1500 mil. och att köra ifrån dom lär inte vara så jäkla svårt :)

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
blom skrev:
när vi var på toyduras för några veckor sen så snackade zims om mc snutar.. nu vet jag allt om dom. dom kör inga 5-6 tusen mil om året dom kör bara 1500 mil. och att köra ifrån dom lär inte vara så jäkla svårt :)
öpöpöp! vaddå vaddå. har du provat? berätta :banana

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
En chansning som sprack.
Var å besikta hojen idag. Mitt bakdäck är ju slitet men jag tänkte chansa. I värsta fall får jag anmärkning tänkte jag.

Men gubben lyckade hitta en fläck på däcket där det var väldigt slitet så det blev ombesiktning... :4skrika

Så kan det gå. :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Mattias650 skrev:
En chansning som sprack.
Var å besikta hojen idag. Mitt bakdäck är ju slitet men jag tänkte chansa. I värsta fall får jag anmärkning tänkte jag.

Men gubben lyckade hitta en fläck på däcket där det var väldigt slitet så det blev ombesiktning... :4skrika

surt sa räven :(

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Mattias650 skrev:
En chansning som sprack.

Gjorde som dej tog en rövare och mitt klarade sig med en påpekan

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
TERMINATOR skrev:
Gjorde som dej tog en rövare och mitt klarade sig med en påpekan

:tummenupp
Har ju en månad på mig att fixa dit ett nytt däck så det är väl rätt lugnt. Hoppas jag.

Nån som har några kommentarer ang. däcksmärke?
Funderar på ett Metzler ME Z4 (sitter original), Metzler Roadtec Z6 eller ett Pirelli Diablo.

Nån som vet om det skiljer mycket mellan dessa däck. Som ni vet så har jag ingen avancerad körstil utan vill mest att däcket ska hålla hyfsat länge. :)

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Olla!

Rapport fran spanien:
Hitills har vi flugit alla dagar utom idag. Totalt har jag fatt ihop over 15h vilket ar javligt super duper bra! :banana :banana :)

Har fottat massor men sant kommer nar jag kommer hem.

Stort grattis till Kyckling och Jenny som blivit föräldrar. :rullandeu

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Mattias650 skrev:
:tummenupp
Har ju en månad på mig att fixa dit ett nytt däck så det är väl rätt lugnt. Hoppas jag.

Nån som har några kommentarer ang. däcksmärke?
Funderar på ett Metzler ME Z4 (sitter original), Metzler Roadtec Z6 eller ett Pirelli Diablo.

Nån som vet om det skiljer mycket mellan dessa däck. Som ni vet så har jag ingen avancerad körstil utan vill mest att däcket ska hålla hyfsat länge. :)

Handla hos Billy och då är det Pirelli som gäller. Diablo är onödligt sportigt för dig, köper du ett dragon GTS får du tillräckligt fäste och bra livslängd, dessutom tror jag det är något billigare än ett Diablo

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
erik skrev:
Handla hos Billy och då är det Pirelli som gäller. Diablo är onödligt sportigt för dig, köper du ett dragon GTS får du tillräckligt fäste och bra livslängd, dessutom tror jag det är något billigare än ett Diablo

OK. Försökte få tag i honom förrut men det var ingen som svarade. Provar imorgon igen. :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...