Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
är det nån som vet var man kan lämmna in kroppen på helrenovering?
Mår som en avsågad pinne idag.

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Stefan skrev:
är det nån som vet var man kan lämmna in kroppen på helrenovering?
Mår som en avsågad pinne idag.
Du såg ut som en utskiten pinne idag. :D

själv hade jag en kanondag med Anol. vi åkte först till G-åsen och minglade lite bland RR-eliten. där såg vi några heat i solskenet, därefter gick vi till Pitstop där givetvis kaffemaffian från PBR satt och slickade i sig dom sista smulorna och drack påtår efter påtår. vi lämnade dom ganska snart. Därefter gick vi och spanade efter doktor Kjelle som troget satt på verandan till sjukstugan och drack sin PBR-Saft (kaffe) i solskenet, och då dök även en spritångade bonddräng från fjugesta upp. (stefan).
Sigge var också där,men han gick snart med högt huvud mot sin bumse, satte kaffekoppen i mugghållaren och drog söder ut mot finnerödja, jag och Anol styrde Norr ut för att se hur Noravägen vart med nya beläggningen, det vart riktigt bra, med undantag för rullgruset dom fyllt upp kanterna med. :3freak
sen styrde vi in på torget i Nora där vi tog en köttbullemacka och hallonsoda.
med köttbullemackestinna magar åkte vi sen ut ur nora mot Born-siggebohyttan-Lindesberg-Fellingsbro-Örebro och vi skiljdes vid polisstationen.
sen stötte jag på Perkulatorn igen på Aspholmen där han övade knäskrap i 90graderskurvan. inte klokt vad den karln kör snyggt :tummenupp
parkerade hojen på jobbet och åkte hem. nu har jag och frugan delat en flaska vitt och det är snart dags för att sussa.
summa sumarum = skitskön hojdag :banana
nu väntar bara surpungbögvintern..... :(

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
crashtestdummy skrev:
, och då dök även en spritångade bonddräng från fjugesta upp. (stefan).

För i helvete, jag är från Sköllersta, har nog aldrig blivit så förolämpad i hela mitt liv.

Erik: Ett bordellbesök innebär fysiskt arbete vilket jag inte fixar just nu

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
crashtestdummy skrev:
Du såg ut som en utskiten pinne idag. :D

själv hade jag en kanondag med Anol. vi åkte först till G-åsen och minglade lite bland RR-eliten. där såg vi några heat i solskenet, därefter gick vi till Pitstop där givetvis kaffemaffian från PBR satt och slickade i sig dom sista smulorna och drack påtår efter påtår. vi lämnade dom ganska snart. Därefter gick vi och spanade efter doktor Kjelle som troget satt på verandan till sjukstugan och drack sin PBR-Saft (kaffe) i solskenet, och då dök även en spritångade bonddräng från fjugesta upp. (stefan).
Sigge var också där,men han gick snart med högt huvud mot sin bumse, satte kaffekoppen i mugghållaren och drog söder ut mot finnerödja, jag och Anol styrde Norr ut för att se hur Noravägen vart med nya beläggningen, det vart riktigt bra, med undantag för rullgruset dom fyllt upp kanterna med. :3freak
sen styrde vi in på torget i Nora där vi tog en köttbullemacka och hallonsoda.
med köttbullemackestinna magar åkte vi sen ut ur nora mot Born-siggebohyttan-Lindesberg-Fellingsbro-Örebro och vi skiljdes vid polisstationen.
sen stötte jag på Perkulatorn igen på Aspholmen där han övade knäskrap i 90graderskurvan. inte klokt vad den karln kör snyggt :tummenupp
parkerade hojen på jobbet och åkte hem. nu har jag och frugan delat en flaska vitt och det är snart dags för att sussa.
summa sumarum = skitskön hojdag :banana
nu väntar bara surpungbögvintern..... :(

inte bara snyggt, snabbt oxå, måste tejpa dit puckar på stället :hihi :hihi

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Stefan skrev:
Erik: Ett bordellbesök innebär fysiskt arbete vilket jag inte fixar just nu

Så dumt av mig, det skulle jag tänkt på.

Tack för hjälpen i helgen, nu blev det bara kval på hondan eftersom en kille som körde både R600 och R1000 provade att highsida vid våran postering och utgick med öm kropp. Han erbjöd sig då att låna ut sin Gixxer 600 -04 vilken Benny tyckte lät bättre... Han vann serien med 1 poängs marginal.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Så dumt av mig, det skulle jag tänkt på.

Tack för hjälpen i helgen, nu blev det bara kval på hondan eftersom en kille som körde både R600 och R1000 provade att highsida vid våran postering och utgick med öm kropp. Han erbjöd sig då att låna ut sin Gixxer 600 -04 vilken Benny tyckte lät bättre... Han vann serien med 1 poängs marginal.
:confused:
Berätta mer...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
:confused:
Berätta mer...

En kille fick tändningsproblem på sin CBR600 (-03 tror jag) och då han hade chans på att ta hem Rookie-cupen lånade Tom ut sin hoj och jag fick skicka iväg Stefan för att hämta ett kåpset från min hoj. På lördagkvällen fick jag även skruva bort mina bromsbelägg och ta med eftersom Toms hade tagit slut totalt. Dock slutade det hela med att han till söndagen fick åka en något nyare och bättre hoj...

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin