Du såg ut som en utskiten pinne idag.
själv hade jag en kanondag med Anol. vi åkte först till G-åsen och minglade lite bland RR-eliten. där såg vi några heat i solskenet, därefter gick vi till Pitstop där givetvis kaffemaffian från PBR satt och slickade i sig dom sista smulorna och drack påtår efter påtår. vi lämnade dom ganska snart. Därefter gick vi och spanade efter doktor Kjelle som troget satt på verandan till sjukstugan och drack sin PBR-Saft (kaffe) i solskenet, och då dök även en spritångade bonddräng från fjugesta upp. (stefan).
Sigge var också där,men han gick snart med högt huvud mot sin bumse, satte kaffekoppen i mugghållaren och drog söder ut mot finnerödja, jag och Anol styrde Norr ut för att se hur Noravägen vart med nya beläggningen, det vart riktigt bra, med undantag för rullgruset dom fyllt upp kanterna med.
sen styrde vi in på torget i Nora där vi tog en köttbullemacka och hallonsoda.
med köttbullemackestinna magar åkte vi sen ut ur nora mot Born-siggebohyttan-Lindesberg-Fellingsbro-Örebro och vi skiljdes vid polisstationen.
sen stötte jag på Perkulatorn igen på Aspholmen där han övade knäskrap i 90graderskurvan. inte klokt vad den karln kör snyggt
parkerade hojen på jobbet och åkte hem. nu har jag och frugan delat en flaska vitt och det är snart dags för att sussa.
summa sumarum = skitskön hojdag
nu väntar bara surpungbögvintern.....