Stefan skrev:klämde en pizza till frukost men jag börjar bli hungrig igen, får ta o koka lite makaroner snart
Ät lite bönor också, det verkar du ju gilla.
Stefan skrev:klämde en pizza till frukost men jag börjar bli hungrig igen, får ta o koka lite makaroner snart
ska du redan sovablom skrev:natti natti
Fatta vad stryk du kommer få och fatta vad jobbigt att hålla på i 12 jävla ronder...blom skrev:det jag behöver är beckaduraboll![]()
nej då.. jag behöver bara stå i 12 ronder och vinna på poäng sen är jag nöjd![]()
![]()
Kyckling skrev:Ja det har lixom kommit av sig lite tycker jag.
Som de proffsfikare vi är så tycker jag att vi måste testa kondisbuffé nån dag.
Vissa kör en Söndag i månaden men nåt fik på Rudbecksgatan verkar ha det varje söndag. 49:- fika tills du tröttnar.![]()
![]()
![]()
Kyckling skrev:Som de proffsfikare vi är så tycker jag att vi måste testa kondisbuffé nån dag.
Vissa kör en Söndag i månaden men nåt fik på Rudbecksgatan verkar ha det varje söndag. 49:- fika tills du tröttnar.![]()
![]()
![]()
Kjelle skrev:Det är ju på Linkans ju, mitt gamla stammisfik från Teknis. Jag är PÅ. Jag menar, fatta upplägget; Fika OCH lokal - med toalett- på samma ställe!!![]()
![]()
linkasKjelle skrev:Det är ju på Linkans ju, mitt gamla stammisfik från Teknis. Jag är PÅ. Jag menar, fatta upplägget; Fika OCH lokal - med toalett- på samma ställe!!![]()
![]()
Ja, varför inte?Kjelle skrev:Nu på söndag?![]()
Klipper vi 9848 före midnatt så ligger vi på 8,0 till imorgon.blom skrev:nu borde vi snart vara nere i 8,0![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!