blom skrev:hur gick det med dig då? bra hoppas jag
Stukat vänster lillfinger och en erfarenhet rikare...
blom skrev:hur gick det med dig då? bra hoppas jag
Till skillnad från dig ditt gamla kronfyllo så var jag sliten av andra saker än baksmälla.crashtestdummy skrev:jasså var du sliten igår, hehe jag med, jag hade tänkt åka med tengil ut och kolla när han krashade sin nya karlsson-på-taket-propeller men verkligheten kom ifatt mig och jag insåg att jag kan fasen inte köra bil.. konstigt det där, kan det ha varit sillen ??+![]()
det gav möjligheterTengil skrev:Stukat vänster lillfinger och en erfarenhet rikare...![]()
ja då är jag mycket hällre ett kronfyllo än att lida av fibromyalgi/utbrändhet/allmänt gnälligKyckling skrev:Till skillnad från dig ditt gamla kronfyllo så var jag sliten av andra saker än baksmälla.![]()
(Att somna strax före midnatt för att sedan gå upp igen strax före kl.5 i en hel vecka + julstress + småbarn gör att man är rätt tvärfärdig mot slutet av veckan):![]()
Mattias650 skrev:Det blir ju så jävla kladdigt om man skiter i tvättmaskinen...![]()
undrar varförerik skrev:Där Helena bodde förut var det någon som pissade i tvättmaskinen, endast de boende hade nyckel dit så antalet misstänkta var ju inte så stort...
En gubbe från Hällabrottet skall enligt uppgift ha skitit i en torktumlare en gång, det kan ju inte vara speciellt smart.
erik skrev:Där Helena bodde förut var det någon som pissade i tvättmaskinen, endast de boende hade nyckel dit så antalet misstänkta var ju inte så stort...
En gubbe från Hällabrottet skall enligt uppgift ha skitit i en torktumlare en gång, det kan ju inte vara speciellt smart.
Tengil skrev:Jag läste nån gån om en Finne som spilde bensin på sin mekoverall och snabbtorkade den i torktummlaren... Han sprängde bort halva huset...![]()
![]()
du har tur du stefan som får sova så pass mycket som du görStefan skrev:Ja, nu är det dax att blunda i ett par timmar, ska på nån jävla kurs i eftermiddag innan det är dax att jobba igen.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!