Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
crashtestdummy skrev:
jasså var du sliten igår, hehe jag med, jag hade tänkt åka med tengil ut och kolla när han krashade sin nya karlsson-på-taket-propeller men verkligheten kom ifatt mig och jag insåg att jag kan fasen inte köra bil.. konstigt det där, kan det ha varit sillen ??+ :D
Till skillnad från dig ditt gamla kronfyllo så var jag sliten av andra saker än baksmälla. :D
(Att somna strax före midnatt för att sedan gå upp igen strax före kl.5 i en hel vecka + julstress + småbarn gör att man är rätt tvärfärdig mot slutet av veckan): :död

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Kyckling skrev:
Till skillnad från dig ditt gamla kronfyllo så var jag sliten av andra saker än baksmälla. :D
(Att somna strax före midnatt för att sedan gå upp igen strax före kl.5 i en hel vecka + julstress + småbarn gör att man är rätt tvärfärdig mot slutet av veckan): :död
ja då är jag mycket hällre ett kronfyllo än att lida av fibromyalgi/utbrändhet/allmänt gnällig :D

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Nu skulle jag behöva låna en sån här....nån som har en?

(Nu skulle det egentligen vart en bild föreställande en tång som man monterar mollyskruvar med här men det funkade inte)

Nu då?

Nähe, varför kommer inte bilden upp?????? :argpådato

Bifogat

• tång.bmp
    29.1 KB · Visningar: 35
Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Mattias650 skrev:
Det blir ju så jävla kladdigt om man skiter i tvättmaskinen... :)

Där Helena bodde förut var det någon som pissade i tvättmaskinen, endast de boende hade nyckel dit så antalet misstänkta var ju inte så stort...

En gubbe från Hällabrottet skall enligt uppgift ha skitit i en torktumlare en gång, det kan ju inte vara speciellt smart.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Där Helena bodde förut var det någon som pissade i tvättmaskinen, endast de boende hade nyckel dit så antalet misstänkta var ju inte så stort...

En gubbe från Hällabrottet skall enligt uppgift ha skitit i en torktumlare en gång, det kan ju inte vara speciellt smart.
undrar varför :va

lugna gatan här

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
erik skrev:

Jag läste nån gån om en Finne som spilde bensin på sin mekoverall och snabbtorkade den i torktummlaren... Han sprängde bort halva huset... :brinnerup :hihi

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
ser ut att bli mindre trevligt väder framöver

Torsdag 03:00

Mulet och möjligen snöfall.
-3
Nordost 6 m/s

Torsdag 12:00

Mulet och snöfall.
-5 till -1
Nordost 8 m/s

Fredag 12:00

Mulet och snöbyar.
-3 till +1
Ost 4 m/s

Lördag 12:00

Mulet och snöfall.
-4 till 0
Sydost 5 m/s

Söndag 12:00

Mulet och snöbyar.
-3 till +1
Sydost 2 m/s

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Mycket trevligt. :tummenupp

Lyckades ju förena nyttta med nöje också. 3-4 drag med filen på den "kromade" plastinsatsen i baklyset nu bara så ska det vara klart sen. Bara smäcka ihop med lite silikon eller liknande så har jag ett superduperfint diodbaklyse för den överkomliga kostnaden av 0 kronor. :)

Har fler delar så om nån vill ha så kan ni få köpa diodmoduler. Bara komplettera med en bunt motstånd och lite kabel och en bit labb-kort. :tummenupp

Extra billigt, mellandagsrea, only for you. :jäs

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Ja, nu är det dax att blunda i ett par timmar, ska på nån jävla kurs i eftermiddag innan det är dax att jobba igen.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...