blom skrev:
newstead skrev:
crashtestdummy skrev:nu är det slut på den här jäävla dagen och dess patetiska möjligheter..![]()
skål kosmonauter
![]()
möjligheterna har precis börjatcrashtestdummy skrev:nu är det slut på den här jäävla dagen och dess patetiska möjligheter..![]()
skål kosmonauter
![]()
Ska käka lite middag nu sen är det nog dax att nanna lite.blom skrev:möjligheterna har precis börjat![]()
middag nu? har du jobbat i natt eller?Stefan skrev:Ska käka lite middag nu sen är det nog dax att nanna lite.
Ha en bra dag kära kamrater o sov så gott
Inte jobbat men jag har kommit på att det är bra onödigt att vända tillbax dygnet bara för en helg.blom skrev:middag nu? har du jobbat i natt eller?
ja det kan väl vara dumt som fan och vända på det då. ja var det några knön där dåStefan skrev:Inte jobbat men jag har kommit på att det är bra onödigt att vända tillbax dygnet bara för en helg.
hammnade på nån jävla rejvfest o kom inte hem förrens halv7-7.
har glott på lite film nu och snart är det dax att sova
blom skrev:ja det kan väl vara dumt som fan och vända på det då. ja var det några knön där då![]()
Stefan skrev:hammnade på nån jävla rejvfest o kom inte hem förrens halv7-7.har glott på lite film nu och snart är det dax att sova
ja nu för tiden ialferik skrev:Jag var på Harrys i Karlstad igår... Det var också en fest utan dess like, Värmlänningar super lite mer än Örebroare.![]()
Varför skulle jag annars vara på rejv?blom skrev:jobbar krille kvar där eller?
Jo, det är duktiga på det där....men det brukar va jävligt svårflirtaterik skrev:Jag var på Harrys i Karlstad igår... Det var också en fest utan dess like, Värmlänningar super lite mer än Örebroare.![]()
där kan jag väl iofs svara både ja och nejStefan skrev:Varför skulle jag annars vara på rejv?
Stefan skrev:Jo, det är duktiga på det där....men det brukar va jävligt svårflirtat
HAA HA! Säg som det är, du fick NOBBEN!!!erik skrev:Jag provade inte ens...
erik skrev:Jag provade inte ens... Fanns en del rart dock, nästa gång jag är där kan jag ju presentera mig som Stefan och ge dem ditt nummer.![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!