Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Viakrerande boliblomblompinne:

Vilka otroliga möjligheter den här dan kommer ge :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Farbror börjar ju bli gammal... Hus, där snackar vi vuxenpoäng av stora mått. Själv har jag mitt ICA-kort som största vuxenmerit.
jag börjar nog oxå bli lite vuxen då isåf :) har ju inget jobb nu men jag kollar runt bland hus och letar lite lägen mm :)

men om man ska fylla 22 så är man väl lite vuxen ialf :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
DEN här dagen har massor att ge känner jag :)

mario ska du köpa hus :)
Tjae, jag tittar mycket på Ferrarisar och MotoGp-hojar oxå men det betyder inte att jag kommer köpa nån för det...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Tjae, jag tittar mycket på Ferrarisar och MotoGp-hojar oxå men det betyder inte att jag kommer köpa nån för det...

Inte? Själv letar jag efter en M1 fast det är dåligt med annonser så här års... :D

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Mario svarar undvikande, jag tror det beror på hans rädsla att bli vuxen, 30 årskriser och annat... :D
kan det vara så :D

peppe bad mig följa med och kolla på en bil för några dagar sen.. (lite rolig historia) vi åkte iväg och jag frågade vart det var när vi satt i bilen.. då sa han gatan, fan det är ju där som lilla-erik bor ju, kommer fram och jag frågar vilket nr,, 13b fan det är ju där lilla-erik bor ju, peppe ringer upp till killen som ska sälja bilen så han kommer ut, då är det desutom min polare från ett tidigare liv :) ja där ser man vad liten världen kan vara ibland :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
idiot :4skrika

nu ställer jag frågan igen:) funderar ni på att köpa hus :)
Jag svarade så bra jag kunde.
Jag funderar på att köpa t.ex ny husa, ett hus, en ferrari, en superduke osv osv
Vad som kommer först får vi se. Men du kan ju räkna ut med röven att jag inte skulle göra mig besväret att åka och glo på hus om jag inte funderat på det!? Eller hur? :)

Tyvärr är det sällan läge för arbetslösa att köpa så dyra grejer så prio ett är att hitta ett nytt jobb, sen kan vi börja snacka...

Som det ser ut just nu kommer XTn försvinna och en mindre buss tillkomma som det första som händer :hoppa

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
kan det vara så :D

peppe bad mig följa med och kolla på en bil för några dagar sen.. (lite rolig historia) vi åkte iväg och jag frågade vart det var när vi satt i bilen.. då sa han gatan, fan det är ju där som lilla-erik bor ju, kommer fram och jag frågar vilket nr,, 13b fan det är ju där lilla-erik bor ju, peppe ringer upp till killen som ska sälja bilen så han kommer ut, då är det desutom min polare från ett tidigare liv :) ja där ser man vad liten världen kan vara ibland :)

Jag gissar på han med V8:an (corvette eller vad det nu är)? Rätt?

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Jag gissar på han med V8:an (corvette eller vad det nu är)? Rätt?
svar johan adam :)

Supermoto skrev:
Jag svarade så bra jag kunde.
Jag funderar på att köpa t.ex ny husa, ett hus, en ferrari, en superduke osv osv
Vad som kommer först får vi se. Men du kan ju räkna ut med röven att jag inte skulle göra mig besväret att åka och glo på hus om jag inte funderat på det!? Eller hur? :)

Tyvärr är det sällan läge för arbetslösa att köpa så dyra grejer så prio ett är att hitta ett nytt jobb, sen kan vi börja snacka...

Som det ser ut just nu kommer XTn försvinna och en mindre buss tillkomma som det första som händer :hoppa
du kan ju även räkna ut med röven att hus kan köpas av en moster, en bros en klubb, en syster mm mm... ring mig när du köpt din begagnade ferrari :)

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...