blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag med.. natti natti
DEN här dagen har massor att ge känner jagSupermoto skrev:Viakrerande boliblomblompinne:
Vilka otroliga möjligheter den här dan kommer ge![]()
blom skrev:mario ska du köpa hus![]()
jag börjar nog oxå bli lite vuxen då isåferik skrev:Farbror börjar ju bli gammal... Hus, där snackar vi vuxenpoäng av stora mått. Själv har jag mitt ICA-kort som största vuxenmerit.
erik skrev:Farbror börjar ju bli gammal... Hus, där snackar vi vuxenpoäng av stora mått. Själv har jag mitt ICA-kort som största vuxenmerit.
Tjae, jag tittar mycket på Ferrarisar och MotoGp-hojar oxå men det betyder inte att jag kommer köpa nån för det...blom skrev:DEN här dagen har massor att ge känner jag
mario ska du köpa hus![]()
Supermoto skrev:Tjae, jag tittar mycket på Ferrarisar och MotoGp-hojar oxå men det betyder inte att jag kommer köpa nån för det...
idiotSupermoto skrev:Tjae, jag tittar mycket på Ferrarisar och MotoGp-hojar oxå men det betyder inte att jag kommer köpa nån för det...
blom skrev:idiot
nu ställer jag frågan igenfunderar ni på att köpa hus
![]()
kan det vara såerik skrev:Mario svarar undvikande, jag tror det beror på hans rädsla att bli vuxen, 30 årskriser och annat...![]()
Jag svarade så bra jag kunde.blom skrev:idiot
nu ställer jag frågan igenfunderar ni på att köpa hus
![]()
blom skrev:kan det vara så![]()
peppe bad mig följa med och kolla på en bil för några dagar sen.. (lite rolig historia) vi åkte iväg och jag frågade vart det var när vi satt i bilen.. då sa han gatan, fan det är ju där som lilla-erik bor ju, kommer fram och jag frågar vilket nr,, 13b fan det är ju där lilla-erik bor ju, peppe ringer upp till killen som ska sälja bilen så han kommer ut, då är det desutom min polare från ett tidigare livja där ser man vad liten världen kan vara ibland
![]()
svar johan adamerik skrev:Jag gissar på han med V8:an (corvette eller vad det nu är)? Rätt?
du kan ju även räkna ut med röven att hus kan köpas av en moster, en bros en klubb, en syster mm mm... ring mig när du köpt din begagnade ferrariSupermoto skrev:Jag svarade så bra jag kunde.
Jag funderar på att köpa t.ex ny husa, ett hus, en ferrari, en superduke osv osv
Vad som kommer först får vi se. Men du kan ju räkna ut med röven att jag inte skulle göra mig besväret att åka och glo på hus om jag inte funderat på det!? Eller hur?![]()
Tyvärr är det sällan läge för arbetslösa att köpa så dyra grejer så prio ett är att hitta ett nytt jobb, sen kan vi börja snacka...
Som det ser ut just nu kommer XTn försvinna och en mindre buss tillkomma som det första som händer![]()
blom skrev:svar johan adam![]()
camaroerik skrev:Är skitdålig på bilar men när jag tänker efter blir jag fundersam, inte fan är det en corvette va? Skit samma, V8 som V8....![]()
blom skrev:camaro![]()
ja i dubbel bemärkelse.. chevrolet, camaro, corvetteerik skrev:Då hade jag lite rätt alltså, det var en bil, den har v8 och märket börjar på c.
Du glömde Citroen.blom skrev:ja i dubbel bemärkelse.. chevrolet, camaro, corvette![]()
jaha är det dom som gjort camaroKyckling skrev:Du glömde Citroen.![]()
![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!