blom skrev:aha.. vart pluggar man det då
men då har du en stund på dig att planera natten den 2a dec![]()
ja ca 900g och då överdriver vi inteerik skrev:Ja, om inte annat så hinner han diska många gånger fram till dess.![]()
erik skrev:Ja, om inte annat så hinner han diska många gånger fram till dess.![]()
Du behöver bara ordningsvaktsutbildning för att jobba i dörren. styr och regler är något helt annat. även om du styr och ställer i dörren.TERMINATOR skrev:Börjar plugga i feb, styr & regler
:kockocrashtestdummy skrev:Du behöver bara ordningsvaktsutbildning för att jobba i dörren. styr och regler är något helt annat. även om du styr och ställer i dörren.![]()
jag rättar dig lite.. av diskning får man just torrsprickor, diskmedlett innehåller något (kommer inte ihåg namnet) som gör att just hus torkar ut.. du får hitta på något annatTERMINATOR skrev:erik jag behöver inte diska för att doppa, men jag vet nu varför du diskar så ofta, du doppar veken i diskvattnet så du inte får torrsprickor
blom skrev:ingen som har något rolig att berätta![]()
Tengil skrev:Jag krängde lite däck häromdan...
Mattias650 skrev:Ser inte ut som du direkt lider därnere i värmen.![]()
där vill jag hålla ,medStefan skrev:Usch o fy vad otäkt.
Varmt o svettigt, sand som letar sig in mellan tårna o under förhuden, lätt klädda tjejer överallt och inte nog med de så är ölen alldeles för billig oxå.
Tacka vet jag Sverige.
Va ute på Lången idag med en Golf GTI med isdäck, det va riktigt roligt.erik skrev:Idag har vi gasat på sjön, kan bara sammanfattas med ett ord: Skitskoj![]()
Jag vill oxå ha ett sånt jobb som dig! Är jättebra på att kränga däck, hålla i kolvar och dricka drinkar på stranden...Tengil skrev:
newstead skrev:Jag vill oxå ha ett sånt jobb som dig! Är jättebra på att kränga däck, hålla i kolvar och dricka drinkar på stranden...![]()
newstead skrev:Edit: Caipirinha va?![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!