nja jag är ju ialf giftigMattias650 skrev:Ja men GRATTIS då!![]()
tack du har räddat min dagTengil skrev:
blom skrev:![]()
jag har ju faktiskt lyckats med att få det i år igen![]()
Tengil skrev:
vetilhattar kan du få av mig hur många du vill men då ska jag ha mitt namn på din hoj.. (obs: pallplats annars kan det kvitta)erik skrev:Hallå!? Var är alla? När inte ens räkrolle kör hoj har jag svårt och tro att någon annan av gatknuttarna kan använda det som ursäkt för att inte hänga här.
Ta ett snack med din sponsor, jag behöver lite nya prylar till säsongen som kommer. Helst vill jag ha en endurohoj men även däck, ventilhattar, kedjespray eller annat duger.
![]()
blom skrev:vetilhattar kan du få av mig hur många du vill men då ska jag ha mitt namn på din hoj.. (obs: pallplats annars kan det kvitta)![]()
jag se till det.. det är väl ändå du som ska köra och stå därerik skrev:Pallplats är inget problem så länge du ser till att det är max tre startande.![]()
blom skrev:jag se till det.. det är väl ändå du som ska köra och stå där
har du funderat något på att starta en RR tävling i år eller>?
sen tänkte jag höra med dig lite om GP om du vet priser på biljetter mm och var man köper dom? det kanske skiljer sig massor i pris eller? tänkte mig en tävling i närheten
blom skrev:i den här tråden var det lugna gatan idag![]()
ja jäklar vad mysigterik skrev:Ja, nästan som en fin sommardag då alla är ute och kör hoj.
Vad är det som är så jävla gott med den då???Tengil skrev:God morgon alla glada!![]()
hej hejTengil skrev:God morgon alla glada!![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!