Seså farbror doktorn... inte nalla på pillren nuKjelle skrev:Satan vad jag hatar den här vintern! Dags att gå i ide. Eller begå självmord. Eller ta livet av sig, i idet.![]()
Väck mig i början av maj någon gång.![]()
newstead skrev:Seså farbror doktorn... inte nalla på pillren nu![]()
Kan du inte sätta ett dropp med en näringsmix och sömnmedel. Då kan du ligga och sova tills maj.Kjelle skrev:Jodå! Den svåra frågan just nu är bara, uppåt eller neråt?![]()
Blom måste ha gått på uppåt hela vintern med alla möjligheter han har sett... om du ska ta det som ett varnande exempel eller inte är upp till digKjelle skrev:Jodå! Den svåra frågan just nu är bara, uppåt eller neråt?![]()
Sån grogg vill jag oxå hacrashtestdummy skrev:Kan du inte sätta ett dropp med en näringsmix och sömnmedel. Då kan du ligga och sova tills maj.
Jag kan komma förbi och droppa i alkohol i ditt dropp Onsdag, fredag och lördagar så att du inte chockar din stackars kropp med nya vanor.
![]()
crashtestdummy skrev:Jag kan komma förbi och droppa i alkohol i ditt dropp Onsdag, fredag och lördagar så att du inte chockar din stackars kropp med nya vanor.
![]()
det kan du vara lugn för.. och dom blir bara fler och fler för varje dagnewstead skrev:Blom måste ha gått på uppåt hela vintern med alla möjligheter han har sett... om du ska ta det som ett varnande exempel eller inte är upp till dig![]()
DU är välkommen.Mattias650 skrev:Crashdockan; snart kommer jag till lagret och hämtar min låda!![]()
![]()
Mattias låda dämpade smällarna i väggen fram tills idag. får hitta något nytt om jocke ska krascha..Kyckling skrev:Crashdockan; snart kommer jag till lagret och tittar på när Mario kör in i väggen med sin nya minimoppe.![]()
![]()
Det var ett rent nöje, (och även mitt jobb)Mattias650 skrev:Tack för hjälpen med lådan.![]()
hehe, inget bra läge nu. vi har tömt massor av kontainers nu så den fria golvytan är inte så stor just nuSupermoto skrev:Crashdockan; snart kommer jag till lagret och testar min nya vassare minimoto![]()
![]()
blom skrev:natti natti
Nej för fasen, nu är det ju drickbart på femman, sen kommer top gear.erik skrev:Ja, det börjar väl bli dags snart.
På femman? I glaset skulle jag vilja säga... man är väl inte alkis bara för att man tar en wirre på en måndag?crashtestdummy skrev:...nu är det ju drickbart på femman...
newstead skrev:På femman? I glaset skulle jag vilja säga... man är väl inte alkis bara för att man tar en wirre på en måndag?![]()
![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |