Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Satan vad jag hatar den här vintern! Dags att gå i ide. Eller begå självmord. Eller ta livet av sig, i idet. :huvet

Väck mig i början av maj någon gång. :död

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kjelle skrev:
Satan vad jag hatar den här vintern! Dags att gå i ide. Eller begå självmord. Eller ta livet av sig, i idet. :huvet

Väck mig i början av maj någon gång. :död
Seså farbror doktorn... inte nalla på pillren nu :ajjabajja

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Kjelle skrev:
Jodå! Den svåra frågan just nu är bara, uppåt eller neråt? :ätapiller
Kan du inte sätta ett dropp med en näringsmix och sömnmedel. Då kan du ligga och sova tills maj.
Jag kan komma förbi och droppa i alkohol i ditt dropp Onsdag, fredag och lördagar så att du inte chockar din stackars kropp med nya vanor.
:hihi

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kjelle skrev:
Jodå! Den svåra frågan just nu är bara, uppåt eller neråt? :ätapiller
Blom måste ha gått på uppåt hela vintern med alla möjligheter han har sett... om du ska ta det som ett varnande exempel eller inte är upp till dig :tungan

crashtestdummy skrev:
Kan du inte sätta ett dropp med en näringsmix och sömnmedel. Då kan du ligga och sova tills maj.
Jag kan komma förbi och droppa i alkohol i ditt dropp Onsdag, fredag och lördagar så att du inte chockar din stackars kropp med nya vanor.
Sån grogg vill jag oxå ha :banana

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
crashtestdummy skrev:

Åh, tack! Du är en riktig kompis! Ställ in mig på cirkus 1-2 promille, det brukar funka. :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
newstead skrev:
Blom måste ha gått på uppåt hela vintern med alla möjligheter han har sett... om du ska ta det som ett varnande exempel eller inte är upp till dig :tungan
det kan du vara lugn för.. och dom blir bara fler och fler för varje dag :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Crashdockan; snart kommer jag till lagret och testar min nya vassare minimoto :banana :tummenupp

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Crashdockan; snart kommer jag till lagret och tittar på när Mario kör in i väggen med sin nya minimoppe. :banana :tummenupp

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Kyckling skrev:
Crashdockan; snart kommer jag till lagret och tittar på när Mario kör in i väggen med sin nya minimoppe. :banana :tummenupp
Mattias låda dämpade smällarna i väggen fram tills idag. får hitta något nytt om jocke ska krascha..

Mattias650 skrev:
Tack för hjälpen med lådan. :tummenupp
Det var ett rent nöje, (och även mitt jobb)
:hihi Var bra bild??

Supermoto skrev:
Crashdockan; snart kommer jag till lagret och testar min nya vassare minimoto :banana :tummenupp
hehe, inget bra läge nu. vi har tömt massor av kontainers nu så den fria golvytan är inte så stor just nu
:D

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...