Gaffa-mannen
Touringdäck på Gelleråsen
Grattisblom skrev:ja förtusan![]()
Grattisblom skrev:ja förtusan![]()
blom skrev:den här dagen ska oxå bli galet bra.. fast vaknade med en jävla värk i hallsen![]()
det vet duNoicE skrev:Vad gör du ca 2h?
Mattias650 skrev:Nu har jag lagt in ett "lösenord" som måste fyllas i när besökare ska skriva i vår gästbok på www.pennybridgeriders.com.
Förhoppningsvis stoppar det en del av alla spam-inläggvi haft på sistone.
![]()
TERMINATOR skrev:hoppas det gick bra endå
Stefan skrev:Jag klarade mig fint, förutom förnedringen förstås. Jag hade ju full skyddsutrustning på mig
Förstå hennes syn, En svart latexinklädd figur, muskelös som rosa pantern, på knä i en kaffepöl, i ett nyckelskåp. Längre in i lägenheten står tvn och surrar med motorcyklarStefan skrev:Vilken jävla skitförmiddag.....
blabla bla
Tilläggas bör väl att dagen till ära, säsongstart o allt, så har jag dragit på mig skinnställ, stövlar o handskar. Så nu i efterhand så kan man väl kanske förstå att de såg lite komiskt ut....
crashtestdummy skrev:Förstå hennes syn, En svart latexinklädd figur, muskelös som rosa pantern, på knä i en kaffepöl, i ett nyckelskåp. Längre in i lägenheten står tvn och surrar med motorcyklar![]()
Mattias650 skrev:Nu har jag lagt in ett "lösenord" som måste fyllas i när besökare ska skriva i vår gästbok på www.pennybridgeriders.com.
Förhoppningsvis stoppar det en del av alla spam-inläggvi haft på sistone.
![]()
Stefan skrev:Vilken jävla skitförmiddag.....
Satt o kollade på 250racet när jag blev lite kaffesugen, så ut i köket o fixade en kopp.
Lagom när jag är färdig ringer det på dörren. Givetvis lyckas man snubbla över en väska som står i hallen o skickar muggjäveln i backen, tappar balansen o går ner på knä o soppar axeln i dörren, trodde dörrfan skulle lossa från karmen.
Öppnar dörren fortfarande ståendes på knä i en stor kaffepöl.
Där står en riktigt söt tjej som ser helt förskräkt ut, hon stammar fram nånting om Jehovas innan hon börjar fnissa för att snart bryta ut i gapflabb...
Då skickar granntanten upp dörren o undrar vad som händer.....även hon börjar skratta när hon ser mig som fortfarande inte lyckats komma på rätt köl.
Tar mig upp på fötterna igen o frågar lite lagom grinigt om hon ville nåt.
Men tjejen, som inte kan sluta garva, får inte fram ett ord. Så jag drar igen dörren.
Tilläggas bör väl att dagen till ära, säsongstart o allt, så har jag dragit på mig skinnställ, stövlar o handskar. Så nu i efterhand så kan man väl kanske förstå att de såg lite komiskt ut....
erik skrev:Bra tänkt men det verkar inte fungera.
Mattias650 skrev:Nope, det enda som hände verkar vara att jag retade upp alla spammare. Så det blev fler inlägg än någonsin...![]()
![]()
![]()
Får se vad jag kan hitta på istället.
Stefan skrev:Vilken jävla skitförmiddag.....
Tengil skrev:Dahaha!!!! LOL![]()
Faan va kul!!!
![]()
blom skrev:så då var första dagen klar,, verkar lovande![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |