Hojåka i Örebrotrakten - the original!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
ja då har man kört för första gången ordentligt för i år, drog en sväng på stan och gud va roligt det va, lite kallt men vafan det va skoj, tar nog en sväng till morsan o farsan i morrn

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
själv så ska jag montera i mitt batteri sen är den startklar :)
men nu ser jag bara fram i mot morgondagen då jag får något att göra :banana

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Vilken jävla skitförmiddag.....

Satt o kollade på 250racet när jag blev lite kaffesugen, så ut i köket o fixade en kopp.
Lagom när jag är färdig ringer det på dörren. Givetvis lyckas man snubbla över en väska som står i hallen o skickar muggjäveln i backen, tappar balansen o går ner på knä o soppar axeln i dörren, trodde dörrfan skulle lossa från karmen.
Öppnar dörren fortfarande ståendes på knä i en stor kaffepöl.
Där står en riktigt söt tjej som ser helt förskräkt ut, hon stammar fram nånting om Jehovas innan hon börjar fnissa för att snart bryta ut i gapflabb...

Då skickar granntanten upp dörren o undrar vad som händer.....även hon börjar skratta när hon ser mig som fortfarande inte lyckats komma på rätt köl.

Tar mig upp på fötterna igen o frågar lite lagom grinigt om hon ville nåt.
Men tjejen, som inte kan sluta garva, får inte fram ett ord. Så jag drar igen dörren.

Tilläggas bör väl att dagen till ära, säsongstart o allt, så har jag dragit på mig skinnställ, stövlar o handskar. Så nu i efterhand så kan man väl kanske förstå att de såg lite komiskt ut....

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Stefan skrev:

blabla bla

Tilläggas bör väl att dagen till ära, säsongstart o allt, så har jag dragit på mig skinnställ, stövlar o handskar. Så nu i efterhand så kan man väl kanske förstå att de såg lite komiskt ut....
Förstå hennes syn, En svart latexinklädd figur, muskelös som rosa pantern, på knä i en kaffepöl, i ett nyckelskåp. Längre in i lägenheten står tvn och surrar med motorcyklar :rofl

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
crashtestdummy skrev:
Förstå hennes syn, En svart latexinklädd figur, muskelös som rosa pantern, på knä i en kaffepöl, i ett nyckelskåp. Längre in i lägenheten står tvn och surrar med motorcyklar :rofl

:lol :lol :lol :lol :lol det hade jag gärna betalat för att se

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Stefan skrev:

Satt o kollade på 250racet när jag blev lite kaffesugen, så ut i köket o fixade en kopp.
Lagom när jag är färdig ringer det på dörren. Givetvis lyckas man snubbla över en väska som står i hallen o skickar muggjäveln i backen, tappar balansen o går ner på knä o soppar axeln i dörren, trodde dörrfan skulle lossa från karmen.
Öppnar dörren fortfarande ståendes på knä i en stor kaffepöl.
Där står en riktigt söt tjej som ser helt förskräkt ut, hon stammar fram nånting om Jehovas innan hon börjar fnissa för att snart bryta ut i gapflabb...

Då skickar granntanten upp dörren o undrar vad som händer.....även hon börjar skratta när hon ser mig som fortfarande inte lyckats komma på rätt köl.

Tar mig upp på fötterna igen o frågar lite lagom grinigt om hon ville nåt.
Men tjejen, som inte kan sluta garva, får inte fram ett ord. Så jag drar igen dörren.

:rofl :rofl

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Mattias650 skrev:
Nope, det enda som hände verkar vara att jag retade upp alla spammare. Så det blev fler inlägg än någonsin... :lol :4skrika :huvet

Får se vad jag kan hitta på istället.

Skriv inte koden i text. Typ "Koden är 101"
Gör en bild av koden och lägg den där. Bäst är en rörlig GIFF som blinkar koden.

Stefan skrev:

Dahaha!!!! LOL :rofl :rofl Faan va kul!!! :lol

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...