Förlåt, jag ska bättra mig...blom skrev:2357359men tengil du måste ju hinna flyga och renovera stugan oxå.. inte bara resa
Till mitt förvar så har jag iaf lagt nytt golv i stugan och ska flyga när jag kommer hem...
Förlåt, jag ska bättra mig...blom skrev:2357359men tengil du måste ju hinna flyga och renovera stugan oxå.. inte bara resa
Typ.newstead skrev:2357905Det verkar bara vara vi som är ratbikers som är ute och gazzar![]()
crashtestdummy skrev:2357662ja, och åka hoj, Nystedt och jag pressade över 20 mil idag.
Förlåt, jag ska försämmra mig.newstead skrev:2357905Det verkar bara vara vi som är ratbikers som är ute och gazzar![]()
Tengil skrev:2358100Förlåt, jag ska bättra mig.
Men till mitt försvar var att jag brände en tank innan jag åkte bara för att ladda bateriet.
Förlåt, jag ska försämmra mig.
Men till mitt försvar har jag inte vaxat hojen på 2 år...![]()
![]()
Då kan du få vara medTengil skrev:2358100Förlåt, jag ska försämmra mig.
Men till mitt försvar har jag inte vaxat hojen på 2 år...![]()
![]()
Och vi som kör motard.newstead skrev:2357905Det verkar bara vara vi som är ratbikers som är ute och gazzar![]()
Ja, du ser. Vi ratbikersKyckling skrev:2358122Och vi som kör motard.![]()
(Fast de ser ju iofs ut som ratbikes allihopa utom Termos f'ståss.)
Utmed Vättern förbi Karlsborg och sen ut förbi Skövde och Skara, sen E20 därifrån kanske? Eller E20 ner till Mariestad och sen åker du över Lidköping, Trollhättan. Ingen av de sträckorna borde bli särskilt mycket längre fast betydligt roligareMattias650 skrev:2378188Ska ner till Göteborg på torsdag/fredag (synth-konsert nu igen!!!)
Om vädret tillåter så blir det naturligtvis båge. Är det någon som har tips på en lite roligare väg än E20?
Inte gärna 20 mil längre väg men gärna någon/några avstickare för att få lite kurvigare sträcka.
newstead skrev:2378560Utmed Vättern förbi Karlsborg och sen ut förbi Skövde och Skara, sen E20 därifrån kanske? Eller E20 ner till Mariestad och sen åker du över Lidköping, Trollhättan. Ingen av de sträckorna borde bli särskilt mycket längre fast betydligt roligare![]()
Gott mos! En rätt lagom dagstrippMattias650 skrev:2389293Tog båda svängarna på nervägen. Kanon!
Hem fick det bli raka spåret.
Karlsborg-Sköve-Skara-Lidköpng är ju bara något mindre rak än en motorväg.Mattias650 skrev:2389293Tog båda svängarna på nervägen. Kanon!
Hem fick det bli raka spåret.
för mycket HK kunde inte handskas med den.. sålde den till någon svartklädd herre i sthlm som skulle göra massa inspelningar med den som huvudaktörnewstead skrev:2393057Haha... vad är det här Blom? http://sporthoj.years2.com/Film med [blom].wmv
Vart har du gjort av den pärlan?![]()
Aha... så det är därifrån jag kände igen denblom skrev:2395883för mycket HK kunde inte handskas med den.. sålde den till någon svartklädd herre i sthlm som skulle göra massa inspelningar med den som huvudaktör![]()
jag skulle gärna ha hjälpt dig om jag ägt en gatreggad hojdj_mackan2001 skrev:2395558Hej Marcus heter jag.
Jag köpte en r6:a i helgen men har inget MC kort än.
Så jag undrar om det finns nån som har lust att övningsköra lite med mig.
Vore tacksam för svar.
Skicka mail eller slå en signal
Tack på förhand
dj_mackan2001@hotmail.com
070-3022242
newstead skrev:2395908Aha... så det är därifrån jag kände igen den![]()
Håll koll här i tråden när nån ska ut och åka så får du hänga med och övningsköra.dj_mackan2001 skrev:2395558Hej Marcus heter jag.
Jag köpte en r6:a i helgen men har inget MC kort än.
Så jag undrar om det finns nån som har lust att övningsköra lite med mig.
Vore tacksam för svar.
Skicka mail eller slå en signal
Tack på förhand
dj_mackan2001@hotmail.com
070-3022242
Han måste ha en handledare med sig för att det ska vara lagligt.newstead skrev:2396928Håll koll här i tråden när nån ska ut och åka så får du hänga med och övningsköra.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |