Hojåka i Örebrotrakten - the original!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
ah fy fan, såg när polisen spärra av på väster o undra va fan de va frågan om.. synd man inte kommer förbi medans han håller på så man kan ta o nita på han :mad:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
AndreasNo skrev:
2527123 ah fy fan, såg när polisen spärra av på väster o undra va fan de va frågan om.. synd man inte kommer förbi medans han håller på så man kan ta o nita på han :mad:

tyvärr åker man säkert dit värre än han som gjorde det... fast det kan det nog vara värt i det fallet.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
erik skrev:
2527365 tyvärr åker man säkert dit värre än han som gjorde det... fast det kan det nog vara värt i det fallet.

om dem har svårt att få fast honom lär dem nog ha ännu svårare att få fast en annan om man slår sönder honom o springer..jag tvivlar på att tjejen tänker säga vem de va som slog ner hennes våldtäktsman "hmm, han hade nog snorgrön t-shirt o va 3 meter lång" :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
AndreasNo skrev:
2527377 om dem har svårt att få fast honom lär dem nog ha ännu svårare att få fast en annan om man slår sönder honom o springer..jag tvivlar på att tjejen tänker säga vem de va som slog ner hennes våldtäktsman "hmm, han hade nog snorgrön t-shirt o va 3 meter lång" :D

det är iofs sant. fast då får man slå bra hårt så man säkert vet att han ligger still i väntan på farbror blå.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
erik skrev:
2527415 det är iofs sant. fast då får man slå bra hårt så man säkert vet att han ligger still i väntan på farbror blå.

finns det andra allternativ än att slå så hårt o mycket som de bara är möjligt? :D

:backontop det regnar idag, jag som skulle åka idag :(

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
man slår inte, man bockar ihop honom, och lämnar över skyndsamt till närmas polisman, sen får dom sköta resten, då slipper man åtal för misshandel

sen att man skulle vilja slita aset i stycken är är en annan sak:D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
crashtestdummy skrev:
2550728 Fan vad trist och dött det blivit här på SH. :va
Ja vafan man får ju bara abstinens av att läsa en massa hojtrådar. Och inte blev det bättre när jag inventerade mina lådor med bra-att-ha-prylar heller :mad:

Nejdå, jag är inte ett dugg sugen på att åka hoj :rolleyes:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
newstead skrev:
2554002 Ja vafan man får ju bara abstinens av att läsa en massa hojtrådar. Och inte blev det bättre när jag inventerade mina lådor med bra-att-ha-prylar heller :mad:

Nejdå, jag är inte ett dugg sugen på att åka hoj :rolleyes:
Kräng på ett par grovmönstrade däck så kan vi ge oss ut och inventera grusvägarna i länet. :)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...