Försöker du slingra dig undan den där 500-ingen du lovade att betala?erik skrev:2514755Kan vi inte dela då?![]()
Försöker du slingra dig undan den där 500-ingen du lovade att betala?erik skrev:2514755Kan vi inte dela då?![]()
newstead skrev:2514935Försöker du slingra dig undan den där 500-ingen du lovade att betala?
I¨såfall vill jag gå med i PBR.TERMINATOR skrev:2520880dax för PBR och visa sin storhet, kan vi inte leta på den här jävla idioten och ge honom en BOX på läppen
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1054825
AndreasNo skrev:2527123ah fy fan, såg när polisen spärra av på väster o undra va fan de va frågan om.. synd man inte kommer förbi medans han håller på så man kan ta o nita på han![]()
erik skrev:2527365tyvärr åker man säkert dit värre än han som gjorde det... fast det kan det nog vara värt i det fallet.
AndreasNo skrev:2527377om dem har svårt att få fast honom lär dem nog ha ännu svårare att få fast en annan om man slår sönder honom o springer..jag tvivlar på att tjejen tänker säga vem de va som slog ner hennes våldtäktsman "hmm, han hade nog snorgrön t-shirt o va 3 meter lång"![]()
erik skrev:2527415det är iofs sant. fast då får man slå bra hårt så man säkert vet att han ligger still i väntan på farbror blå.
Nej den ända skillnaden är att du är 20 år äldre, men fortfarande lika ovetandeTengil skrev:2550948Idag för 20 år sedan var jag ung och ovetande.
Inte mycket förändras![]()
Ja vafan man får ju bara abstinens av att läsa en massa hojtrådar. Och inte blev det bättre när jag inventerade mina lådor med bra-att-ha-prylar hellercrashtestdummy skrev:2550728Fan vad trist och dött det blivit här på SH.![]()
Kräng på ett par grovmönstrade däck så kan vi ge oss ut och inventera grusvägarna i länet.newstead skrev:2554002Ja vafan man får ju bara abstinens av att läsa en massa hojtrådar. Och inte blev det bättre när jag inventerade mina lådor med bra-att-ha-prylar heller![]()
Nejdå, jag är inte ett dugg sugen på att åka hoj![]()
Regndäck borde ju funka...Kyckling skrev:2556152Kräng på ett par grovmönstrade däck så kan vi ge oss ut och inventera grusvägarna i länet.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |