Blev faktiskt tillsagd att ställa mej där. Kände mej inte modig. Gillar inte grus. Är glad att jag lyckades köra ut från gruset med värdigheten i behåll. Ska på gruskurs på torsdag så efter det kanske det känns bättre. X)
Kommer gärna tillbaka. Var mysigt ställe. Försöker hitta nån klubb att gå med i så man kan träffa lite folk. Problemet är att det är en bit att åka. Tog en stund att ta sej dit (visserligen med lite trevligare och långsammare vägar än motorväg, samt en felkörning...) Har ni många medlemmar från Norrort?
Nu kanske det iofs börjar bli lite off-topic.
Blev faktiskt tillsagd att ställa mej där. Kände mej inte modig. Gillar inte grus. Är glad att jag lyckades köra ut från gruset med värdigheten i behåll. Ska på gruskurs på torsdag så efter det kanske det känns bättre. X)
Kommer gärna tillbaka. Var mysigt ställe. Försöker hitta nån klubb att gå med i så man kan träffa lite folk. Problemet är att det är en bit att åka. Tog en stund att ta sej dit (visserligen med lite trevligare och långsammare vägar än motorväg, samt en felkörning...) Har ni många medlemmar från Norrort?
Nu kanske det iofs börjar bli lite off-topic.
Skogis idag?
Någon som ska ut imorgon?
Någon som planerar något?
Tjena. Drar torsdagsturerna igång från Rapidos igenSolen skiner!
Är det någon som ska ut och köra idag så kan jag tipsa om att träffas på Rapido MCK, Skansbacken 4 vid Gullmarsplan.
Öppet som vanligt från kl 18, kom före eller efter hojturen och ta en fika eller en burgare.
Välkomna!
/Jocke
Någon onsdagstur på G?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|