Hojåka i LUGNT tempo.

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Kan bli några minuter sen. Hagsätra ligger under ett moln just nu som släpper ner 3 cm stora regndroppar! Aldrig sett så stora droppar! Men de e lokalt så jag står redo att bege mig!

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Shit sist jag såg så mycket regn var när jag var i Thailand!!! Stackars hoj den kommer ju drunkna!!!! :gråta

Henry

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2013
Hoj
Kawa ZX-6R 636 -14
Bromma har åska, men inget regn alls. Himlen ser klar ut norröver, men det blåser svagt i nv riktning så molnen är kanske på väg. Jag beger mig till Järva nu iaf

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Jag blir 15 minuter sen. Åker om 20 min så borde de mesta ha runnit undan. Har inga goretex byxor!

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Vi hoppas att de drar bort har slutat regna och åska nu men vet inte vart molnen går

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Strålande sol på norra sidan. Regnrisk vid 13 enligt prognoser, men bättre ju mer norrut man tittar.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Händelserik dag idag:)

Jag hade stannat för en fika på Statoil Järva Krog idag. Det stod en kille och en tjej med sina mc bredvid, efter ett tag så kom det massa hojar, så jag frågade vad som var på gång. Var tydligen folk från SH som skulle ut och åka, så jag hängde med:).
Jag har helt missat stockholmstråden på forumet:huvet, då jag mest hänger i den allvetandes Singeltråden:D. Det var skitkul att åka med och det var ett härligt gäng, men det var för varmt för mej, så jag och några till åkte efter första pausen.

Tänkte käka på MCD i väsby men det var strömavbrott så jag åkte mot MCD stäket istället, då öppnade sig himlen och det haglade och formligen vräkte ner så jag såg inte ett skit.
Ställde mej på en avtagsväg, då slog en blixt ner i en kraftledningsstolpe ca 250 meter ifrån mej, höll på att skita på mej.
Åkte till en mack tills regnet avtog lite innan jag åkte hem.

Det var så kul, så jag kommer nog att hänga med på fler körningar.
//Jompa

Gick med
2 Jul 2009
Hoj
2003 Yamaha XJR 1300
Händelserik dag idag:)

Jag hade stannat för en fika på Statoil Järva Krog idag. Det stod en kille och en tjej med sina mc bredvid, efter ett tag så kom det massa hojar, så jag frågade vad som var på gång. Var tydligen folk från SH som skulle ut och åka, så jag hängde med:).
Jag har helt missat stockholmstråden på forumet:huvet, då jag mest hänger i den allvetandes Singeltråden:D. Det var skitkul att åka med och det var ett härligt gäng, men det var för varmt för mej, så jag och några till åkte efter första pausen.

Tänkte käka på MCD i väsby men det var strömavbrott så jag åkte mot MCD stäket istället, då öppnade sig himlen och det haglade och formligen vräkte ner så jag såg inte ett skit.
Ställde mej på en avtagsväg, då slog en blixt ner i en kraftledningsstolpe ca 250 meter ifrån mej, höll på att skita på mej.
Åkte till en mack tills regnet avtog lite innan jag åkte hem.

Det var så kul, så jag kommer nog att hänga med på fler körningar.
//Jompa

Kul att du hakade på iaf! Får kika in i singeltråden och se vad alla genier har att säga :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring