Om det inte regnar imorgon så kan folk som vill åka komma till Skogås kl 18.00. Tanken är att åka här på södra sidan. Tempot är Lungt! Joina om ni vill
Jag är på...
Om det inte regnar imorgon så kan folk som vill åka komma till Skogås kl 18.00. Tanken är att åka här på södra sidan. Tempot är Lungt! Joina om ni vill
Den var bra nära din fot ett tag men sen kröp den över till mitt framhjul och la sig där också, tror det va då han knäppte bilden.Det är min doja i överkanten på bilden... Eller är det mitt framhjul??? Den var i allafall för nära...
Haha ja jag hade lite småsvårt att hänga på vid skanssundet gör inget för min del om folk kör fort men kan bli lite drygt för er om ni fick vänta mycketVi tog igen oss efter ormchocken ;-)
Hmm rubrikändring gör att vi kanske bör starta en ny tråd "Medel och snabb turer i Sthlm" som stämmer bättre in på tempot vi hade ut till Skanssundet...
Kanske hänger på. Entrén till Skogskyrkogården?
Jag och sambo kanske hänger med om vi hinner
Kanske hänger på. Entrén till Skogskyrkogården?
Kanske? Prioritera lite nu va!
Jo klart men bröllops frisören kommer för prov uppsättning och smink
Nähe spar er till helgen så ni inte tröttar ut er nu!
Ingen har någonsin blivit trött av en onsdagskörning!
Tänkte hänga på om vädret tillät men när jag kom ut i morse märkte jag att nån snott mina backspeglar (ja, skruvat av haha) samt försökt bryta upp tändningslåset så blir att köra till verkstaden istället o höra vad det kan kosta om man skulle fixa tändningslåset (det funkar men kärvar en del...). Jävla pack det finns!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|