Hojåka i LUGNT tempo.

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Det är min doja i överkanten på bilden... Eller är det mitt framhjul??? Den var i allafall för nära...
Den var bra nära din fot ett tag men sen kröp den över till mitt framhjul och la sig där också, tror det va då han knäppte bilden.

Vi tog igen oss efter ormchocken ;-)

Hmm rubrikändring gör att vi kanske bör starta en ny tråd "Medel och snabb turer i Sthlm" som stämmer bättre in på tempot vi hade ut till Skanssundet...
Haha ja jag hade lite småsvårt att hänga på vid skanssundet :) gör inget för min del om folk kör fort men kan bli lite drygt för er om ni fick vänta mycket

Jag dyker kanske upp imorn vid 18 :) inte säker än....

Last edited:

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
javaffan , Skogis vid sex ... har inte råd med massa öl å Slayer på grönan så köra lite hoj nu när det är drägligt svalt ute låter lockande :)
å snabbt tempo lockar inte jätte heller då mina däck e som hockeypuckar å bombartempo går fetbort

åja dyker jag upp så dyker jag upp , den som lever får se , risk att man soffar till sig när man kommit hem :rolleyes:

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Tänkte hänga på om vädret tillät men när jag kom ut i morse märkte jag att nån snott mina backspeglar (ja, skruvat av haha) samt försökt bryta upp tändningslåset så blir att köra till verkstaden istället o höra vad det kan kosta om man skulle fixa tändningslåset (det funkar men kärvar en del...). Jävla pack det finns! :mad:

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Hoj
Speed Triple -06
Tänkte hänga på om vädret tillät men när jag kom ut i morse märkte jag att nån snott mina backspeglar (ja, skruvat av haha) samt försökt bryta upp tändningslåset så blir att köra till verkstaden istället o höra vad det kan kosta om man skulle fixa tändningslåset (det funkar men kärvar en del...). Jävla pack det finns! :mad:

Va några och pillade på min hoj igår också, eller dom han inte börja för jag hade turen att jag skulle åka till jobbet just då så dom pep iväg när dom såg mig. 4-5st i 16-17 års åldern varav två åkte därifrån utan hjälm på något motard liknande. vill minnas att du bor i samma område som mig så det kan ju ha varit samma gärningsmän kanske.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring