Hojåka i LUGNT tempo.

Diabla

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2013
Hoj
98 Honda CB500, 2002 Suzuki DRZ 250
Tack för grymt trevlig kväll och bra körning, blir fler gånger! Och om någon är sugen på att köra norrort någon gång så får ni hojta till!

/orangea faran ;);)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
surt att man hadde massa pyssel hemma å var tvungen å vara hemma relativt tidigt.... för annars hadde jag nog hakatpå , gissar att det var ni som rullade in på Rosen ungefär när jag drog efter å ha fått min onsdaxbulle , åja d kommer fler onsdagar :)

Mjau

Medlem
Gick med
24 May 2012
Hoj
BMW G650 Xmoto -07, Kawasaki z 750 -80, Kawasaki GPX 600 R -88
Får stämma in i lovsången: tack för igår! :)

mathahari

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2013
Hoj
Ducati Monster
Härlig inställning! :)
Vilken verkstad landade hojen på, och har de börjat skruva?

På K3 Desmo Center i Haninge. Ny motorcykel och nya pipor så nu kan jag föna ditt hår på onsdag :D

Det var så lustigt när jag låg där i diket och undrade om jag levde och plötsligt hör någon prata polska på åkern. Jag tittar upp och ser en kyckling (din hjälm) och tänker att detta kan bara inte vara möjligt, en kyckling som pratar polska på åkern. Då trodde jag verkligen att jag fått en riktigt jvla smäll. Fast det var ju på riktigt, det var en kyckling som pratade polska på åkern. HAHAHA

mathahari

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2013
Hoj
Ducati Monster
Jag mår bra i alla falll :banana Ja till veckan redan, ska du köra på onsdag?
Nä, det syns rätt tydligt när folk kör över sin förmåga..det gör jag med bitvis, var inte med och såg inte varför du kraschade, men det va dem längre fram jag syftade på.
Hoppas i vart fall du är på vägen igen snart :)

hubbz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2012
Hoj
2008 Kawasaki ZX-10r; 1997 Kawasaki ZX-9r Ninja
Ser ut att bli bra väder till eftermiddagen.
Någon mer än jag som funderar på en sväng?

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
På K3 Desmo Center i Haninge. Ny motorcykel och nya pipor så nu kan jag föna ditt hår på onsdag :D

Det var så lustigt när jag låg där i diket och undrade om jag levde och plötsligt hör någon prata polska på åkern. Jag tittar upp och ser en kyckling (din hjälm) och tänker att detta kan bara inte vara möjligt, en kyckling som pratar polska på åkern. Då trodde jag verkligen att jag fått en riktigt jvla smäll. Fast det var ju på riktigt, det var en kyckling som pratade polska på åkern. HAHAHA

Kul att du är på hjulen igen, och jag antar att jag kommer få leva med det öknamnet nu :död
Ses på onsdag! :)

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Haha, Fuzaneko det måste ju typ vara ganska självförvållat ändå! ;)
Självförvållat vetekatten, men jag förtjänar det nog :crash Får nog ta och lära mig att vara snäll mot töserna framöver :rolleyes:

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Med tanke på stadsbesöket och det trafikkaoset som onekeligen blir av imorgon så tänkte jag att det kanske vore bra om alla som tänkt dyka upp imorgon vid skogis 18.00 för den lugna körningen skriver en rad i tråden, så vi vet vilka vi ev. ska vänta in, och vad sägs om att köra på södersidan imorgon :gnissla

Anni

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2013
Hoj
Honda500, 2006
Ingen körning för mig tyvärr :-(. Är på trafiksäkerhetskonferens på västkusten. Ha det så kul!

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Ska försöka ta mig in till jobbet med hojen imorgon, får se om det går. Men blir ingen körning för jag måste snåla med milen då den redan dragit över serviceintervallen...

Diabla

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2013
Hoj
98 Honda CB500, 2002 Suzuki DRZ 250
Hade vart trevligt men vi håller oss nog på norrsidan om stan imorgon, ser ut att bli brostugan med fika :) Kom förbi dem som vill!

hasseman

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2010
Hoj
Honda CBR 954 RR
Gör inget om den passerat mil intervallen med 100 eller 200 ........ Säger dom ju me själva på MC firmorna.
Är som en bilmotor i dag , lika hållbara !

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Gör inget om den passerat mil intervallen med 100 eller 200 ........ Säger dom ju me själva på MC firmorna.
Är som en bilmotor i dag , lika hållbara !

Tack, har redan passerat med över 50 o jag kör till jobb varje dag så det springer snabbt iväg i mil. :)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring