Diabla
Ny medlem
Tack för grymt trevlig kväll och bra körning, blir fler gånger! Och om någon är sugen på att köra norrort någon gång så får ni hojta till!
/orangea faran
/orangea faran
Härlig inställning!
Vilken verkstad landade hojen på, och har de börjat skruva?
Nä, det syns rätt tydligt när folk kör över sin förmåga..det gör jag med bitvis, var inte med och såg inte varför du kraschade, men det va dem längre fram jag syftade på.
Hoppas i vart fall du är på vägen igen snart
På K3 Desmo Center i Haninge. Ny motorcykel och nya pipor så nu kan jag föna ditt hår på onsdag
Det var så lustigt när jag låg där i diket och undrade om jag levde och plötsligt hör någon prata polska på åkern. Jag tittar upp och ser en kyckling (din hjälm) och tänker att detta kan bara inte vara möjligt, en kyckling som pratar polska på åkern. Då trodde jag verkligen att jag fått en riktigt jvla smäll. Fast det var ju på riktigt, det var en kyckling som pratade polska på åkern. HAHAHA
Kul att du är på hjulen igen, och jag antar att jag kommer få leva med det öknamnet nu
Ses på onsdag!
Självförvållat vetekatten, men jag förtjänar det nog Får nog ta och lära mig att vara snäll mot töserna framöverHaha, Fuzaneko det måste ju typ vara ganska självförvållat ändå!
Med tanke på stadsbesöket och det trafikkaoset
Gör inget om den passerat mil intervallen med 100 eller 200 ........ Säger dom ju me själva på MC firmorna.
Är som en bilmotor i dag , lika hållbara !
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|