Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag var ju inte snabb, jag spätta ju på Micke
Sorry, hann aldrig se ditt inlägg innan jag stack igår. Men vi skyller helt och hållet på Peter som ledde gruppen ifrån Skogis
Tack för en trevlig kväll. Alltid kul att lära känna lite nya människor. Är ny här på forumet och fick tips om att registrera mig efter gårdagens kväll.
Hoppas på att hitta lite roligt folk att köra med. Måste forska vidare i hur forumet fungerar. Hojta till om det blir någon körning nu på söndag, gäller ju att passa på medan vädret håller i sig.
Är det någon som ska ut och hoja nåt imorn Lördag?
Åker till Karlskoga på kvällen och behöver hem och kränga på slicksen innan så det blir inte nån kvällsrunda för mig direkt, så väger lite mellan att hoja en sväng eller ställa mig i fotokurvan en stund beroende på hur alla andra gör.
Hejsan
Det blir en lugn fikatur imorgon, lördag.
Start från Rapido (www.rapido.se) 10:00
En sväng på Södertörn för att avsluta med fika.
Ha fulltankat och framförallt ett glatt humör.
Jag kör gärna en sväng på dagen
Hejsan
Det blir en lugn fikatur imorgon, lördag.
Start från Rapido (www.rapido.se) 10:00
En sväng på Södertörn för att avsluta med fika.
Ha fulltankat och framförallt ett glatt humör.
Är det någon som ska ut och hoja nåt imorn Lördag?
Åker till Karlskoga på kvällen och behöver hem och kränga på slicksen innan så det blir inte nån kvällsrunda för mig direkt, så väger lite mellan att hoja en sväng eller ställa mig i fotokurvan en stund beroende på hur alla andra gör.
Men är det en o samma tur som nämnts här ovan eller två olika? För att slippa missförstånd.
Jag åker mycket gärna en sväng imårron. Men är det en o samma tur som nämnts här ovan eller två olika? För att slippa missförstånd.
Vi spikade ingen tid i onsdags, så jag tycker att vi hakar på körningen från Rapido, det låter trevligt. Om än lite tidigare än jag hade i åtanke, men fler soltimmar till folket, right?
Vi spikade ingen tid i onsdags, så jag tycker att vi hakar på körningen från Rapido, det låter trevligt. Om än lite tidigare än jag hade i åtanke, men fler soltimmar till folket, right?
hilvitte ... vart ju sugen , ska va finväder å så .... putsade lite på moppen efter jobbet å ser att bakdäcket var mer slitet än jag trodde (inte corden,men väl inre stommen tittar ut lite under slitbanan)
antingen låssas som jag inte sett det å kör (det får väll svänga saaaatan så slipper jag ligga å nöta på mitten )eller böla lite å tJöpa nya svålar nästa löning
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|