Hojåka i LUGNT tempo.

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Ja och det gjorde jag och se vad som hände....... :va
Jag har allergi mot följande ord på F. Försiktigt, förnuftigt, försäkring, faror.
Men gillar fart, fisk och fåglar.

Jag tror du missat en sak, börjar på Fu... :katt

OnT:
Hörde jag körning på lördag? Vilka ska me och när samlas vi? :D

Gick med
3 Oct 2003
Hoj
ZX9R -> R1 -> KTM 660 -> 900 SS + 701 SM
Ducatiklubben kommer att ses på K3 Desmocenter i Haninge vid 10 (åker ut 11) för den årliga höstrepan. Har man Ducce är man välkommen. Har man inte det... så kommer man sticka ut :D

Vid fint väder kan det bli ett gäng. Från tidigare år:
GATT_2006_4.JPG

IMG_2109.jpg

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ducatiklubben kommer att ses på K3 Desmocenter i Haninge vid 10 (åker ut 11) för den årliga höstrepan. Har man Ducce är man välkommen. Har man inte det... så kommer man sticka ut :D

Vid fint väder kan det bli ett gäng. Från tidigare år:

Ni kan väl uppdatera vilken väg Duccegänget kör så slipper alla andra köra på samma väg och vurpa på hojdelar, olja och annat tappat gods?

Henry

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2013
Hoj
Kawa ZX-6R 636 -14
Ser ut att bli grymt väder! Jag hakar på 11:30 gänget :)
Får man önska så kanske det blir någonting annorlunda än rosen-bulten, kanske Gnesta eller Knutby?

pumpe3

Trött
Gick med
5 Sep 2010
Hoj
Yamaha MT10 SP , Speed Triple -12 , BMW R1150 GS -02
Kommer också med i morgon, kör gärna ner mot Gnesta.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Åk ner till den där grymma "slalomvägen" vid öster malma ungefär om ni ska åka långt.
Den där med asfalterade diken som nästan är som en bana i asfaltskvalitet och ett oändligt långt S i "spår".

Henry

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2013
Hoj
Kawa ZX-6R 636 -14
Åk ner till den där grymma "slalomvägen" vid öster malma ungefär om ni ska åka långt.
Den där med asfalterade diken som nästan är som en bana i asfaltskvalitet och ett oändligt långt S i "spår".
Den har iaf jag missat, google maps länk tack! :)

FastFred

Återfallsknutte
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Suzuki M1800RZ -14

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Vi får se om vi kan bestämma nu ikväll vart vi åker :)
Hursomhelst så är vi nog några som inte hittar alls utanför storstockholm. Så att imorron så är vi extra noga med att åka mer som en grupp. Vi väntar vid varje korsning, inge stress. Den som ligger sist ska inte behöva stressa ihjäl sig. Den som ligger sist gör tummen upp vid stopp så att personen som leder vet att alla är med.
Antar att vi blir ett gäng imorron så ha som regel att hamnar du bakom någon som kör lite långsammare, kör gärna om på en gång vid lämpligt tillfälle istället för att ligga och trycka personen bakom i röva.
Vi håller avståndet till personen framför. Vad som helst kan hända som gör att man behöver bromsa.

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Vi får se om vi kan bestämma nu ikväll vart vi åker :)
Hursomhelst så är vi nog några som inte hittar alls utanför storstockholm. Så att imorron så är vi extra noga med att åka mer som en grupp. Vi väntar vid varje korsning, inge stress. Den som ligger sist ska inte behöva stressa ihjäl sig. Den som ligger sist gör tummen upp vid stopp så att personen som leder vet att alla är med.
Antar att vi blir ett gäng imorron så ha som regel att hamnar du bakom någon som kör lite långsammare, kör gärna om på en gång vid lämpligt tillfälle istället för att ligga och trycka personen bakom i röva.
Vi håller avståndet till personen framför. Vad som helst kan hända som gör att man behöver bromsa.

Kunde inte sagt det bättre själv. Bra! :tummenupp

Jag hänger gärna med men vet inte om jag kan. Jag kommer om jag kommer, så ingen behöver vänta för min skull :tungan

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år