Vilken tid kommer du loss?Jag är sugen men kan först på eftermiddagen för jag måste krångla lite med bromsoken i fram. Jäkla skrothoj
Vilken tid kommer du loss?Jag är sugen men kan först på eftermiddagen för jag måste krångla lite med bromsoken i fram. Jäkla skrothoj
Någon sugen på en tur imorgon? Ingen tid bestämd
Inte kört på hela veckan så vore skönt att komma ut idag, säg en tid och plats så tar jag mig dit
Jag är sugen men kan först på eftermiddagen för jag måste krångla lite med bromsoken i fram. Jäkla skrothoj
Vad sägs om 13 rosenhill?Jag är också sugen. Tid och plats? Norr eller söderorts-körning?
13 på rosen låter bra, kör en vit tuono
Skit! skulle vara skitkul att haka på detta tåg! får se lite om jag hinner ut till Rosenhill till 13...
Sen måste jag ju avväga vad som är skojigast, titta på MotoGP eller att tuffa runt på hojen själv
Självklart är det skojigare att köra själv... .motogp kan du titta på repris ;-)Skit! skulle vara skitkul att haka på detta tåg! får se lite om jag hinner ut till Rosenhill till 13...
Sen måste jag ju avväga vad som är skojigast, titta på MotoGP eller att tuffa runt på hojen själv
Öh.. är det motogp? trodde de hade samma sommaruppehåll som f1
Härlig dag med lite mystempo, tyvär med ett väder som gav lite väl mycket sensommarvibbar tycker jag, jag hoppas Britt kommer snart!
(Tack litzter för provkörningen, tog inte många sekunder innan jag insåg att det kan ha varit ett ekonomiskt misstag av mig o provköra den motorn haha, fast kåphoj ftw)
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|